صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خانواده‌های شهدا سند افتخار انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده های شهیدان، گفت: خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند. آیت الله رسول فلاحتی با خانواده شهیدان علیار ملکی، قاسم موسوی و نادر هدایتی در امامزاده هاشم و روستای توسه رود دیدار کرد. نماینده ولی فقیه در استان گیلان، تکریم و دیدار با […]

کد خبر : 48433 | 11:53 ق.ظ | ۸ آذر , ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده های شهیدان، گفت: خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند.

آیت الله رسول فلاحتی با خانواده شهیدان علیار ملکی، قاسم موسوی و نادر هدایتی در امامزاده هاشم و روستای توسه رود دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند.

وی در این دیدارهای صمیمانه، ضمن شنیدن دردل‌های خانواده‌های معظم شهدا، از سال‌ها صبر، استقامت و نقش آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، شهید علیار ملکی سال ۱۳۳۰ در شهر امامزاده هاشم به دنیا آمد و در سن ۲۲ سالگی در جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید قاسم موسوی نیز سال ۱۳۴۷ در روستای توسه رود از توابع امامزاده هاشم به دنیا آمد و زمانی که تنها ۲۰ سال داشت در منطقه مهران به شهادت رسید. شهید نادر هدایتی نیز سال ۱۳۴۰ در شهر امامزاده هاشم به دنیا آمد و در سن ۲۵ سالگی در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدار با مردم و خادمین بقعه متبرکه امامزاده هاشم از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در گیلان بود.

.

خانواده‌های شهدا سند انقلاب هستند

.

https://cdn.isna.ir/d/off/gilan/2022/11/28/3/62441966.jpg?ts=1669638151598






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد