صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تفکر الهی شهدا روشنگر مسیر آینده است

استاندار گیلان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حقانیت خون شهدا دانست و گفت: تفکر الهی و ارزشی شهدا روشنگر مسیر آینده است. اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر یکی از سه شهدای گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی در رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: […]

کد خبر : 48581 | 11:57 ق.ظ | ۴ دی , ۱۴۰۱

استاندار گیلان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حقانیت خون شهدا دانست و گفت: تفکر الهی و ارزشی شهدا روشنگر مسیر آینده است.

اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر یکی از سه شهدای گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی در رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: گیلان امروز افتخار میزبانی از یکی از فاتحان خیبر در جنگ تحمیلی را دارد.

استاندار گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان دین خدا با همه توان خود در صدد کمرنگ کردن معنویات هستند، مردم مؤمن و ولایتمدار با همه وجود خود این عزیزان را تشییع می‌کنند.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حقانیت خون شهدا دانست و بیان کرد: تفکر الهی و ارزشی شهدا روشنگر مسیر آینده است.

عباسی حضور شهید گمنام در استانداری گیلان را مایه افتخار و مباهات مجموعه استانداری دانست و افزود: قطعاً از امروز این فضا که متبرک به حضور شهید گمنام شده، برکتی خاصی خواهد داشت و از این رو از خدای بزرگ سپاسگزاریم.

گفتنی است که از ۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران مقدس، ۳ شهید گمنام در گیلان تشییع خواهند شد.

این شهیدان گمنام در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق هستند که در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید گمنامی که امروز در استانداری گیلان تشییع شد، در ۱۹ سالگی در عملیات خیبر و در جزیره مجنون، به فیض شهادت نائل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد