صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اطلاعیه – برگزاری مراسم بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سراسر گیلان

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت) در سراسر استان گیلان خبر داد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی نهم دی سالروز حضور آگاهانه و گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه مبارزه […]

کد خبر : 48584 | 9:29 ق.ظ | ۶ دی , ۱۴۰۱

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت) در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نهم دی سالروز حضور آگاهانه و گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه مبارزه با فتنه در سال ۱۳۸۸ است؛ فتنه‌ای که توسط استکبار جهانی و عوامل خودفروخته داخلی آنان با بهانه قراردادن ادعای کذب تقلب در انتخابات شروع و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفت و پروژه ننگین انقلاب مخملی و رنگین را پیش برد. بساط فتنه ۸۸ با هوشیاری و راهنمایی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران با خلق حماسه بی‌نظیر یوم‌الله نهم دی درهم پیچیده شد و به مدد الهی شکست مفتضحانه دیگری در کارنامه ننگین استکبار جهانی درج گردید.

اجتماع باشکوه بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت» در سراسر استان گیلان به پاس حضور پرشور و شعور و یک روز زودتر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گیلان در خلق حماسه بی‌بدیل هشتم دی و زمینه‌سازی خلق حماسه یوم‌الله نهم دی در سراسر کشور که منتج به افتخار دریافت مدال بصیرت از دستان مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شد، در روز هشتم دی ماه سال‌جاری برگزار می‌گردد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به اطلاع عموم مردم مسلمان و انقلابی استان گیلان می‌رساند اجتماع استانی بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت» ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه هشتم دی ماه در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) رشت با سخنرانی سردار پاسدار دکتر عبدالله ضیغمی (جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برگزار خواهد شد.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد