صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت بزرگ ایران بار‌ها از آزمون الهی سربلند بیرون آمده است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: گفت: امروزه هرچه عزت و اقتدار داریم از خودگذشتگی‌های این شهدا داریم و مدیون آن‌ها هستیم. سردار علی فدوی در یادواره ۲۲۴ شهید والامقام سیاهکل که با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به جانفشانی‌های شهدای عزیز گفت: امروزه هرچه عزت و […]

کد خبر : 48706 | 6:30 ق.ظ | ۹ دی , ۱۴۰۱

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: گفت: امروزه هرچه عزت و اقتدار داریم از خودگذشتگی‌های این شهدا داریم و مدیون آن‌ها هستیم.

سردار علی فدوی در یادواره ۲۲۴ شهید والامقام سیاهکل که با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به جانفشانی‌های شهدای عزیز گفت: امروزه هرچه عزت و اقتدار داریم از خودگذشتگی‌های این شهدا داریم و مدیون آن‌ها هستیم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام بار دیگر ثابت کردند با وجود تمام هجمه‌هایی که دشمن ایجاد نموده، با تمام توان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام دنیا شاهد بود که کشور‌های استعمارگر در راس آن‌ها آمریکا، فرانسه، اسراییل و عربستان چه هزینه‌های هنگفتی کردند تا آتش اغتشاشات را روشن نگه دارند، ولی بصیرت این مردم بزرگ نقشه‌های شوم آن‌ها را برهم زد.

سردار فدوی افزود: ملت بزرگ ایران بار‌ها و بار‌ها مورد امتحان قرار گرفته و با تاسی به سیره‌ی بزرگان، شهدا و اهلبیت هربار از آن‌ها سربلند بیرون آمده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد