صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خلق حماسه هشتم دی برگ زرینی در تاریخ گیلان است

نماینده، ولی فقیه در گیلان: هشتم و نهم دی روزهای بصیرت ملتی بود که به حمایت از رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت با قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه و با بصیر گیلان در تجمع ۸ دی امسال گفت: […]

کد خبر : 48726 | 5:50 ب.ظ | ۹ دی , ۱۴۰۱

نماینده، ولی فقیه در گیلان: هشتم و نهم دی روزهای بصیرت ملتی بود که به حمایت از رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت با قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه و با بصیر گیلان در تجمع ۸ دی امسال گفت: مردم گیلان به ویژه رشت در ۸ دی ۸۸ به حمایت از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی یک روز زودتر از دیگرشهر‌های کشور قیام کردند و این اقدام مردم گیلان، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات این استان و برگ زرینی برای مردم رشت است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به توطئه‌های بدخواهان نظام ازابتدای عمر با برکت انقلاب اسلامی تاکنون افزود: دشمنان ایران اسلامی تاب پیشرفت و برقراری امنیت و آرامش مردم را ندارند و همیشه در تلاشند با همراهی عناصر خود فروخته داخلی و نفوذی‌ها با ترفند‌های جدید کشور را به آشوب بکشانند.

وی به اغتشاشات اخیر و فعالیت رسانه‌ای شبکه‌های معاند علیه نظام و رهبری اشاره و تصریح کرد: تولید ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار محتوا علیه شخص رهبر انقلاب و جایگاه رهبری درشبکه‌های مجازی نشان می‌دهد که دشمنان به نقش راهبری و بی بدیل رهبرانقلاب در آگاهی بخشی و تحکیم وحدت بین امت اسلامی و همچنین خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی واقف است و از پرچمداری ایشان در گفتمان اقتصادی و سیاسی و نیز هویت سازی و تحلیل گری شان احساس خطر می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان به بخشی از دروغ پردازی‌های شبکه‌های معاند به سرکردگی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان با خبر‌های جعلی مانند برجسته کردن تجمعات، درگیری ها، بیماری و فوت رهبری، اتهام به رهبری مبنی بر دستور برخورد خشونت آمیز با جوانان و ایجاد تردید در مردم نسبت به آینده بدون رهبری سعی کردند کشور را با نامنی و چالش مواجه کنند.

آیت الله رسول فلاحتی به نقش اثرگذار رسانه‌ها، روحانیان، استادان دانشگاهی، نخبگان و جبهه انقلاب در پاسخ به شبهات، تولید محتوا وتبیین جایگاه رهبری اشاره و تاکید کرد: در جهاد تبیین همه موظف هستیم دستاورد‌های نظام و جایگاه رهبری را منطقی برای مردم و جوانان روشنگری کنیم.

وی به ۱۲ دی سالروز رحلت عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی مولف رساله و کتاب‌های فلسفه، علم اخلاق و تفسیراشاره کرد و افزود: مراکز علمی باید برای تعلیم از کتاب‌های این عالم بهره گیرند.

امام جمعه رشت با گرامیداشت ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان برجسته ایران گفت: سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام است و نامش همچنان بر پیکره استکبار و دشمنان لرزه می‌اندازد.

وی همچنین به روز جهاد کشاورزی در ۱۴ دی هم اشاره کرد و افزود: مسئولان باید به تولید محصولات توجه و بر نظارت‌ها بیشتر اهتمام داشته باشند و اجازه ندهند عده‌ای سرمایه دار و دلال سودجو مایحتاج مردم را یک شبه گران و کمیاب کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد