صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری آیین اختتامیه رخداد هنری رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت

مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار با معرفی برگزیدگان ، ‌رونمایی از دو عنوان کتاب و نماهنگ سردار تا سردار برگزار شد . مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار غروب روز یکشنبه ۱۱ دی ‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، فرمانده سپاه قدس […]

کد خبر : 48745 | 8:58 ق.ظ | ۱۲ دی , ۱۴۰۱

مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار با معرفی برگزیدگان ، ‌رونمایی از دو عنوان کتاب و نماهنگ سردار تا سردار برگزار شد .

مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار غروب روز یکشنبه ۱۱ دی ‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، فرمانده سپاه قدس استان ، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان ، اصحاب رسانه و با سخنرانی سردار عزیز جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله‌ و با معرفی برگزیدگان برگزار شد .

در بخش متون ادبی : مشایخ از استان گیلان و خرسندی از استان قم و قطبی از استان گیلان به مقام های اول ، دوم و سوم رسیدند و حلیمیان از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد .

در بخش گزارش : سولماز عنایت از استان همدان نفر اول ، فاطمه احمدی از استان گیلان نفر دوم و‌ بهرام قربانپور از استان گیلان نفر سوم شد .

در بخش یادداشت و سرمقاله : محمد حسین زاد فلاح از گیلان نفر اول ، سید سجاد محتشم از گیلان نفر دوم و رقیه توسلی از استان مازندران نفر سوم شدند .

در بخش تیتر : کسی حائز رتبه اول و دوم نشد و سمیه اقدامی خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان گیلان جایزه رتبه سوم را کسب کرد .

در بخش عکس : هم رتبه اول را مهتاب باقرزاده از استان گیلان کسب کرد و جایزه دوم و سوم هم به کسی تعلق نگرفت اما حمیدرضا علیپور از استان گیلان شایسته تقدیر شد .

در بخش اینفوگرافی : این جشنواره کسی موفق به دریافت جایزه اول و دوم نشد و دو نفر از استان گیلان شایسته تقدیر شدند .

لازم به ذکر است ، علاوه بر رونمایی از دو کتاب سردار تسبیح و تفنگ مجموعه اشعار شاعران گیلانی از میرزا کوچک جنگلی و ترجمه کتاب از چیزی نمی‌ترسم به زبان تاجیکی ، نماهنگ سردار تا سردار تهیه شده توسط مرکز آفرینش‌های هنری بسیج گیلان هم در این مراسم رونمایی شد .

۱۷۰ اثر دریافتی از استان‌های مختلف کشور نظیر ، تهران ، گلستان ، قم ، کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای سردار تا سردار ارسال شده بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد