صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید بسیجی‌ مدافع امنیت مجید یوسفی در آستانه اشرفیه

استاندار گیلان با خانواده معزز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت مجید یوسفی در شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کرد. دکتر اسدالله عباسی با حضور در روستای زارم کلایه این شهرستان، به دیدار خانواده معزز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت مجید یوسفی رفت. نماینده عالی دولت در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، بویژه شهدای […]

کد خبر : 48749 | 9:02 ق.ظ | ۱۱ دی , ۱۴۰۱

استاندار گیلان با خانواده معزز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت مجید یوسفی در شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کرد.

دکتر اسدالله عباسی با حضور در روستای زارم کلایه این شهرستان، به دیدار خانواده معزز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت مجید یوسفی رفت.

نماینده عالی دولت در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، بویژه شهدای عرصه امنیت و ولایت، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت گیلان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و صبر و شکیبایی خانواده معزز شاهد و ایثارگر است.

دکتر عباسی افزود: شهدای عزیز بنا به آیه شریفه قرآن کریم زنده اند و در پیشگاه خداوند روزی می خوردند و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش در کشور طی ایام اخیر، بیان کرد: شهدا و خانواده های آن عزیزان، ولی نعمتان این نظام مقدس هستند زیرا شهدا از جان، مال و خانواده خود گذشتند.

وی بر ضرورت شناخت جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمنان تاکید و تصریح کرد: بی شک دشمنان شکست خورده ایران اسلامی با ایجاد اغتشاشات ساختگی، سعی در برهم زدن نظم عمومی و حرمت شکنی به ساحت مقدس قرآن، مسجد، ولایت فقیه و عفاف و حجاب، برای رسیدن به اهداف پلید خود داشته اند.

استاندار گیلان ادامه داد: درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این اقدامات فتنه انگیزانه، خدشه ای بر پیکره عظیم آن نخواهد افتاد.

دکتر عباسی اظهار کرد: صبر و شکیبایی پدران و مادران، همسران و فرزندان و دیگر اعضای خانواده شهدا و ایثارگران عزیز، در مسیر نورانی قرب الهی، ستودنی و واجب الاحترام است.

بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی متولد ۱۳۵۷ ؛ هفدهم آبان‌ماه سالجاری توسط عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد