صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار سلیمانی نماد انسان انقلابی، قرآنی و ارزشی است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس، سردار سلیمانی را نماد انسان انقلابی، قرآنی و ارزشی دانست و عنوان کرد: پرچم اسلام و قرآن در منطقه غرب آسیا به دست جریان مقاومت و اسلام خواهی بلند شده و ۸۲ کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان های دینی و قرآنی و انقلابی حاج قاسم و رزمندگان […]

کد خبر : 48755 | 10:18 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۴۰۱

یکی از فرماندهان دفاع مقدس، سردار سلیمانی را نماد انسان انقلابی، قرآنی و ارزشی دانست و عنوان کرد: پرچم اسلام و قرآن در منطقه غرب آسیا به دست جریان مقاومت و اسلام خواهی بلند شده و ۸۲ کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان های دینی و قرآنی و انقلابی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده اند.

سردار محمدحسین سپهر امروز، ۱۳ دی ماه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، حضور در مراسم شهدا را نشان دهنده تداوم راه نهضت انقلاب دانست و اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید انقلاب اسلامی، شهید تمدن اسلامی و سیدالشهداء مقاومت اسلامی است.

وی در پاسخ به چرایی مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان برای نابودی اسلام و انقلاب انواع و اقسام توطئه های سیاسی و نظامی و امنیتی و اقتصادی و دیپلماسی و فرهنگی را روی میز گذاشته اند و تهاجمات بزرگ رسانه ای، شناختی و ادراکی را در یک اجماع شیطانی علیه ملت ایران به کار گرفته اند.

یکی از فرماندهان دفاع مقدس، با اشاره به دخالت مستقیم رئیس جمهور آمریکا در ترور یکی از قهرمانان ملی ما، تصریح کرد: اتاق های فکر و اندیشکده ها و مراکز امنیتی و اطلاعاتی و سیاسی و فرهنگی نظام سلطه علیه دین و انقلاب و ارزش های ما برنامه ریزی می کنند، زیرا از انقلاب اسلامی وحشت دارند.

سپهر، وحشت غرب از انقلاب اسلامی را به خاطر جغرافیا و جمعیت و منابع مالی و زیرساخت ها و اقتصاد و دانش و قدرت نظامی و… ایران ندانست و بیان کرد: دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته دائما برای ما خط و نشان می کشند و از همه گزینه ها علیه ما استفاده می کنند و به اعتراف خودشان به دنبال نابودی جامعه ایرانی هستند و می خواهند ایدئولوژی انقلاب اسلامی را متلاشی کنند.

وی اصلی ترین مسئله غرب با انقلاب را ساختار فکری حاکم بر کشور دانست که مبتنی بر دین و قرآن است و اضافه کرد: به گفته سیاستمداران غربی، مسلمانان سه خطر بزرگ را برای نظام سلطه رقم زده اند که شامل قرآن، حج و پیامبر(ص) است لذا می خواهند مسلمانان را از قرآن و قرائت و تلاوت و تفسیر دور کنند و بین آنها و دین فاصله بیاندازند و در کشورهای اسلامی جنگ افروزی کنند.

سپهر، سردار سلیمانی را یکی از نمادهای دینی و قرآنی و ارزشی دانست و عنوان کرد: پرچم اسلام و قرآن در منطقه غرب آسیا به دست جریان مقاومت و اسلام خواهی بلند شده و ۸۲ کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان های دینی و قرآنی و انقلابی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دین و قرآن و آزادی خواهی اسلامی را در برابر دشمنان بزرگ اسلام احیا کرده است، گفت: حاج قاسم نقش مهمی در این تمدن سازی و جامعه سازی دارد.

سپهر، مشکل جهان استکبار با انقلاب اسلامی را دین و قرآن و اعتقادات دانست و اضافه کرد: امروز دنیای غرب یکپارچه در برابر اسلام ایستاده و اذعان می کند تنها علاج کار به رسمیت شناختن ابرقدرتی آمریکا از سوی مسلمانان است و مادامی که این امر اتفاق نیفتد، به جنگ افروزی در کشورهای اسلامی ادامه می دهد.

وی، ابزار دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی را جنگ روانی و روشن فکرانه برای تغییر ماهیت فرهنگ حاکم بر جامعه ایرانی دانست و تصریح کرد: به اذعان یکی از اعضای سیا، مخالفت اسلام با منافع استعماری و استکباری، آمریکا را تهدید می کند و لذا آمریکا با ماهیت اسلامی و ضد آمریکایی حکومت ایران مشکل دارد و تا زمانی که جمهوری اسلامی پا برجاست، نگرش های ضد آمریکایی پیش روی غرب قرار دارد.

وی تحریم ها و لشکرکشی ها و اغتشاشات و فتنه های سازماندهی شده توسط غرب را با هدف نابودی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: از روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، همه توطئه های استعماری و استکباری غرب شکست خورد؛ در واقع نظام سلطه از اسلام و قرآن و ولایت فقیه شکست خورده است و به گفته سیاستمداران غربی، راهی جز سرنگونی جمهوری اسلامی ندارند و می خواهند ملت ایران را تسلیم اراده های باطل خود کنند، اما قادر نخواهند بود.

وی، با اشاره به کوتاهی متولیان فرهنگی در ارشاد و تربیت و تعالی نسل جوان و نوجوان، تاکید کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر می خواستند جوانان و نوجوانان را در مقابل نظام قرار دهند، اما همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس با همین جوانان و نوجوانان پشت غرب و شرق را به خاک مالیدیم، بار دیگر با همین نسل جوان شکست های مفتضحانه ای را بر شما تحمیل و شما را در برابر اراده های دینی و قرآنی مان تسلیم خواهیم کرد.

وی در ادامه عظمت و قدرت و جایگاه ایران و خلیج فارس در منطقه و دنیا را یادآور شد و اظهار کرد: بسیاری از اندیشمندان و سیاستمداران غربی، خاورمیانه را مرکز دنیای قدیم می دانند که خلیج فارس در قلب آن قرار دارد و لذا امروز مرکز عالم در اختیار مسلمانان انقلابی ایران است و آمریکایی ها قدرت ابراز وجود در این منطقه را ندارند.

یکی از فرماندهان دفاع مقدس، با بیان اینکه جمهوری اسلامی آقایی آمریکا را گرفته است، متذکر شد: دشمنان به جمهوری اسلامی تهمت تروریست بودن می زنند و علیه تلاش ما در جبهه مقاومت جوسازی می کنند. در واقع آمریکایی ها هر کسی را که در برابر ادعاهای باطل آنان قد علم می کند، تروریست می دانند و امروز جمهوری اسلامی و حزب الله و انصار الله و حشد الشعبی و فاطمیون و… در برابر شما قد علم کرده اند.

سپهر، با اشاره به وحشت غرب از تحقق تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: به اذعان مقامات نظامی آمریکا، ایران برای همیشه از دسترس آمریکا خارج شده و لذا می خواهند با فتنه و اغتشاش ما را تسلیم اراده خود کنند، اما ایران اسلامی روی مدار اقتدار قرار گرفته و یک دولت انقلابی تشکیل داده و تعامل بین قوای سه گانه ایجاد شده و به زودی تمام تحریم ها را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از قوی شدن ایران و حل مشکلات کشور نگران هستند، عنوان کرد: اگر می توانستند حتما با حمله نظامی کار جمهوری اسلامی را تمام می کردند، اما می دانند که ناتوان هستند، زیرا ایران در بالاترین وضعیت دفاعی منطقه قرار دارد و به فرمان رهبر انقلاب، اگر از یک نقطه ضربه بخوریم، از صد نقطه به آمریکا ضربه خواهیم زد و لذا می خواهند مردم و نخبگان و جوانان را به سمت خودشان متمایل کنند.

وی، نسل جوان و نوجوان امروز را سربازان جبهه مقاومت علیه نظام سلطه و صهیونیسم دانست و بیان کرد: ملت ایران به زودی همه دشمنان را تسلیم اراده های خود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان کلید اصلی ایجاد تغییر بنیادین در ایران را از بین بردن نفوذ روحانیت و عقاید اسلامی و انقلابی می دانند، گفت: امروز در جنگ بزرگ شناختی و ادراکی قرار داریم و لذا بر همگان واجب است که یک جبهه شناختی و ادراکی و تبیینی و جهادی و بصیرتی را تشکیل دهند و نسل جوان و نوجوانان را در برابر القائات دشمن واکسینه کنند.

سپهر، جنگ ما با آمریکا را شناختی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در تبیین مبانی دینی و انقلابی و ارزشی کوتاهی کنیم، در برابر تحریف و دروغ و جعل واقعیت دشمن شکست می خوریم، اما به فرموده رهبر انقلاب، اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم فرو می پاشد.

وی با بیان اینکه ۱۱۶ ماهواره از ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی فقط در فضای ایران تولید محتوا می کند، ادامه داد: دشمن می خواهد با رواج دروغ و دین ستیزی، ایمان و اعتماد به نفس عمومی ملت ما را از بین ببرد و ناامیدی را به جامعه تزریق کند لذا فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی و حوزوی باید برای حفظ نظام اسلامی به میدان بیایند.

وی ریشه دشمنی ها با جمهوری اسلامی را در اسلام ناب و ایران قوی دانست و اضافه کرد: امروز راه حاج قاسم سلیمانی جهاد تبیین و روشنگری و تبعیت از رهبری و کمک به دولت است تا بار دیگر سختی ها را پشت سر بگذاریم و دشمنان را مایوس کنیم.

.

.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد