صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







راه‌اندازی سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها

سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها به منظور دریافت طرح‌ها، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به منظور بهره‌گیری از نقطه نظرات و ایده‌های مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان و جهت طراوت و […]

کد خبر : 48824 | 7:59 ق.ظ | ۱۹ دی , ۱۴۰۱

سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها به منظور دریافت طرح‌ها، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به منظور بهره‌گیری از نقطه نظرات و ایده‌های مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان و جهت طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها را برای برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم عزیز ایران اسلامی و دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات آنها در امر خطیر بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راه‌اندازی کرد.

بی‌شک ایده‌ها و نظرات ارزشمند شما مخاطبین فرهیخته، می‌تواند موجبات برنامه‌ریزی‌های موثرتر در امر برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و ملی را فراهم آورد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر نسبت به ثبت ایده‌های خود اقدام نمایند.

 

ورود برای ثبت فراخوان

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد