صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راز همسفری با قطار انقلاب اسلامی و شهدا، توجه به معنویت است

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه مسیر شهدا از بزرگراه معنویت می‌گذرد، گفت: راز همسفری با قطار شهدا و انقلاب اسلامی توجه به معنویت است. حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر یکشنبه در یادواره شهدای دانشجوی استان گیلان و اولین یادبود شهید گمنام دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به قرارگیری در ماه […]

کد خبر : 49000 | 6:22 ب.ظ | ۲ بهمن , ۱۴۰۱

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه مسیر شهدا از بزرگراه معنویت می‌گذرد، گفت: راز همسفری با قطار شهدا و انقلاب اسلامی توجه به معنویت است.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر یکشنبه در یادواره شهدای دانشجوی استان گیلان و اولین یادبود شهید گمنام دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به قرارگیری در ماه رجب به تشریح فضیلت‌های این ماه مبارک پرداخت و اظهار کرد: رجب، رمضان و شعبان از ماه‌های ارزشمند، استثنایی و پرفضیلتی هستند.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی ماه رجب در بخش‌های مختلف، افزود: ماه رجب فرصت خودسازی، خداشناسی و خودشناسی است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه درک درجه والای ماه رجب منتج به بهره مندی از از فضیلت‌های آن می‌شود، گفت: اولین گام رسیدن به خودسازی و خودشناسی در ماه رحب، شناخت و درک فضیلت‌های این ماه است.

حجت الاسلام شمس الدین با تاکید بر تقویت ظرفیت معرفتی و اعتقادی افراد در ماه‌های فضیلت بار خداوند، بیان کرد: بهره مندی از فضیلت ماه رجب با ارتقای ظرفیت و درک بالای افراد تحقق می‌پذیرد.

وی ادامه داد: هم نشینی با خداوند در ماه رجب و دیگر ماه‌های مبارک همانند هم نشینی عاشق و معشوق است.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، اظهار کرد: معنویت جلوی دنیای جهنمی افراد را می‌گیرد.

حجت‌الاسلام شمس الدین با بیان اینکه دشمن به دنبال خاموش سازی صدای معنویت انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به شدت از معنویت انقلاب اسلامی هراس دارد و از این رو در تلاش است با جنگ شناختی و رسانه‌ای ریشه معنویت را در نظام بخشکاند.

وی، توجه به معنویت را اصل و اساس نظام اسلامی برشمرد و افزود: دشمن از اثرگذاری معنویت در بخش‌های مختلف نظام اسلامی می ترسد.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه شهدا توجه ویژه ای به معنویت داشتند، گفت: معنوی محور بودن شهدا، آنها را از دیگران برجسته کرده است.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مسیر شهدا از بزرگراه معنویت می‌گذرد، اضافه کرد: همسفری با قطار شهدا و انقلاب اسلامی توجه به معنویت است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، افزود: نباید اجازه هتک حرمت و اغتشاش گری را به برخی افراد می‌دادیم.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به کوتاهی‌های صورت گرفته در تربیت نسل انقلابی و معنویت محور، بیان کرد: همه ما در قبال انحراف و فاصله گیری برخی افراد از دین و معنویت مقصر هستیم و باید در این خصوص تدبر کنیم./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد