صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان آستارا

امام جمعه شهر مرزی آستارا گفت: مرگ بر آمریکا اعلام استکبارستیزی مردم و حمایت آنها از رهبری است.  حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا در جمع راهپیمایان 13 آبان این شهرستان خطاب به حضور باشکوه مردم آستارا اظهار کرد: شما امروز با شرکت در راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان ثابت کرده‌اید که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستید. وی حضور دانش‌آموزان و […]

کد خبر : 4926 | 8:16 ق.ظ | ۱۵ آبان , ۱۳۹۲

26137

امام جمعه شهر مرزی آستارا گفت: مرگ بر آمریکا اعلام استکبارستیزی مردم و حمایت آنها از رهبری است.

 حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا در جمع راهپیمایان 13 آبان این شهرستان خطاب به حضور باشکوه مردم آستارا اظهار کرد: شما امروز با شرکت در راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان ثابت کرده‌اید که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستید.

وی حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم آستارا در راهپیمایی 13 آبان را کم‌نظیر خواند و گفت: این امر ثابت می‌کند که مردم آستارا فرمایش مقام معظم رهبری را لبیک گفته‌اند.

امام جمعه آستارا، مرگ بر آمریکا را مصادیق اعوذ بالله‌ من الشیطان‌الرجیم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری دیروز با فرمایش‌های خودشان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و شما مردم آستارا با حضور در راهپیمایی 13 آبان دل امام زمان (عج) و خدا را خشنود کردید.

وی با بیان اینکه رسوایی آمریکا امروز سر به فلک کشیده است، تصریح کرد: جوانان مسلمان خط امام (ره) 33 سال پیش لانه جاسوسی آمریکا این شیطان بزرگ را کشف و تسخیر کردند.

حافظ‌نیا، ادامه داد: تمام کشورهای جهان این عمل دانشجویان را مغایر عرف بین‌الملل اعلام کردند و اما امروز پس از 33 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کشورهای غربی به نتیجه رسیدند که سفارت آمریکا لانه جاسوسی است.

وی خاطرنشان کرد: شما مردم با شعار مرگ بر آمریکا و  استکبارستیزی خود بار دیگر از مقام معظم رهبری حمایت کردید و امروز با حضور پرشور و بی‌نظیر شما از رهبری و دولت اعلام حمایت کردید.

در پایان مراسم مذکور قطعنامه 13 آبان قرائت شد که با تکبیر مردم حاضر مورد تأیید قرار گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد