صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تسلیتی ، درگذشت اندوهبار مبارز پیشکسوت انقلاب اسلامی و یار وفادار و دیرین حضرت امام خمینی و مجاهد نستوه، حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تسلیتی ، درگذشت اندوهبار مبارز […]

کد خبر : 4940 | 11:29 ق.ظ | ۱۵ آبان , ۱۳۹۲

شورا14
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تسلیتی ، درگذشت اندوهبار مبارز پیشکسوت انقلاب اسلامی و یار وفادار و دیرین حضرت امام خمینی و مجاهد نستوه، حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تسلیتی ، درگذشت اندوهبار مبارز پیشکسوت انقلاب اسلامی و یار وفادار و دیرین حضرت امام خمینی و مجاهد نستوه، حاج حبیب‌الله عسگراولادی را به محضر حضرت ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و همه یاران و یاوران امام و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت.

در ابتدای بیانیه تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

حاج حبیب‌الله عسگراولادی که مرد دوران‌های سخت و از یاران دیرین و وفادار انقلاب اسلامی و نهضت عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت های فراوان و تحمل زندان‌های طویل‌المدت و فشارهای گوناگون عمر پربرکت خود را صرف دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تبیین اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی نمود و در این مسیر با تلا‌ش‌های مجاهدانه و خالصانه خود، جان خود را در طبق اخلاص نهاد و در اولین روز عزای سیدالشهدا به دیار حق شتافت.

این پیشتاز و پیشکسوت انقلاب اسلامی دارای شخصیتی چندوجهی، پرصلابت و فراجناحی در میان مردم ایران بود که در کارنامه اجرایی و خدمتی خود سوابق متعدد، گسترده مدیریتی ، جهادی و نمایندگی حضرت امام خمینی (ره)و نمایندگی چنددوره مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری به چشم می‌خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فقدان حبیب‌الله عسگراولادی این مجاهد خستگی‌ناپذیر و نستوه و از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به همه ملت بزرگ، قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفته، برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت، مغفرت واسعه الهی و علو درجات و برای سایر بازماندگان و اعضای بیت مکرم صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کند.

این شورا در پایان از عموم علاقه‌مندان و دوستداران ایشان و همه وفاداران انقلاب اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و بزرگداشت و ترحیم آن مجاهد دیرین انقلاب از ایشان و خدمات ارزنده‌شان تجلیل و قدردانی کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد