صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع پر شور و بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در گیلان + تصاویر

همزمان با دو هزار و 700 نقطه در ایران و جهان، در اولین جمعه از ماه محرم، اجتماع پر شور و بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در گیلان برگزار شد. این همایش با یاد حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا و با هدف تکریم حماسه شیرخوار شهید اهل بیت (ع) به عنوان بزرگترین سند مظلومیت […]

کد خبر : 4947 | 7:54 ق.ظ | ۱۸ آبان , ۱۳۹۲

شیرخوارگان 12

همزمان با دو هزار و 700 نقطه در ایران و جهان، در اولین جمعه از ماه محرم، اجتماع پر شور و بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در گیلان برگزار شد.

این همایش با یاد حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا و با هدف تکریم حماسه شیرخوار شهید اهل بیت (ع) به عنوان بزرگترین سند مظلومیت امام حسین(ع) در گیلان با حضور پرشور مادران دلسوخته برگزار شد.

در این همایش مادران دلسوخته حسینی با پوشاندن لباس های متحدالشکل بر تن کودکان شیرخوارشان، به عزاداری برای طفل شش ماهه امام حسین(ع) پرداختند و در این غم جانگداز، اشک ماتم ریختند.
در این روز هزاران نفر از مادران گیلانی، کودکان شیرخواره خود را نذر یاری قیام حضرت ولیعصر (عج) کردند.
از جمله برنامه های این همایش قرائت دعای ندبه، روایتگری روز عاشورا توسط هنرمندان، اجرای گروه دمام زنی، وعظ و سخنرانی و مداحی و نوحه خوانی و آیین نذرنامه خوانی بود.
در شهر رشت نیز این همایش در مصلی امام خمینی (ره) و مهدیه با استقبال پرشور مادران دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد