صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه نهم دی، سرآغاز بیداری اسلامی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه نهم دی ، سرآغاز بیداری اسلامی است و پس از وقوع این حماسه ماندگار بود كه بیداری اسلامی در منطقه آغاز شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدحسین صفارهرندی' یكشنبه شب در نشست بصیرت افزایی در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) رشت با اشاره به حضور بی شمار و كثیر مردم از اقشار مختلف در راهپیمایی روز 9 دی افزود: راهپیمایی این روز، باشكوه تر از عاشورای 57 بود.

کد خبر : 495 | 12:37 ب.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۱

2

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه نهم دی ، سرآغاز بیداری اسلامی است و پس از وقوع این حماسه ماندگار بود كه بیداری اسلامی در منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘محمدحسین صفارهرندی’ یكشنبه شب در نشست بصیرت افزایی در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) رشت با اشاره به حضور بی شمار و كثیر مردم از اقشار مختلف در راهپیمایی روز 9 دی افزود: راهپیمایی این روز، باشكوه تر از عاشورای 57 بود.

وی ادامه داد: شركت مردم در این راهپیمایی و خلق حماسه عظیم، چهره واقعی فتنه گران را بیشتر نمایان كرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار كرد: گرچه برخی افراد در گذشته سابقه درخشانی در انقلاب داشتند، اما در زمان بروز فتنه نتوانستند از گذشته درخشان خود محافظت كنند و فریب دشمن را خوردند و آلوده شدند.

وی نوع برخورد مقام معظم رهبری با فریب خوردگان را در روزهای نخست این رخداد الگوگرفته از شیوه امیرالمومنان عنوان و تصریح كرد: معظم له همواره بر لزوم رفتار با كسانی كه در این جریان دچار اشتباه شده بودند، بر اساس عدالت تاكید داشتند.

صفار هرندی این رفتارهای محبت آمیز و حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب را رمز ماندگاری ولایت دانست و افزود: رهبری كه بر دل ها حكومت می كند و عواطف مردمی را تسخیر می كند، رهبر سیاسی و انتصابی نیست.

وی تجدید میثاق با ولایت، حمایت از رهبری و اعلام وفاداری به اسلام را از مهمترین پیام های 9 دی خواند و گفت: در این روز، مردم بار دیگر حمایت قاطع خود از ولایت را اعلام كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد