صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن انقلاب در مهدیه رشت/ انقلاب اسلامی، ایران را از تاریکی و ظلمت نجات داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر، تاریکی و ظلمت را به نور و روشنایی تبدیل و کشور را از وابستگی محض، به خوداتکایی و خودکفایی هدایت کرد. حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب در مهدیه رشت با اشاره به ماهیت و رویکرد دینی انقلاب […]

کد خبر : 49564 | 7:21 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۴۰۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر، تاریکی و ظلمت را به نور و روشنایی تبدیل و کشور را از وابستگی محض، به خوداتکایی و خودکفایی هدایت کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب در مهدیه رشت با اشاره به ماهیت و رویکرد دینی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در همین مهدیه‌ها و فضاهای معنوی، شکل گرفت و تداوم یافت.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن به راستی از ایام الله است و باید این روز را به دلیل بروز و ظهور حاکمیت خداوند به یاد سپرد و فراموش نکرد، افزود: ۲۲ بهمن روزی تاریخی و از ایام الله محسوب می‌شود، چون اراده یک ملت، برای شکل گیری حکومت اسلامی و عدالت محور، تحقق پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به چپاول منابع و ثروت‌های ملت ایران از سوی کشورهای استعماری اروپایی و همچنین آمریکای جنایتکار، در دوره ۳۰۰ ساله تاریخ کشور، بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر، تاریکی و ظلمت را به نور و روشنایی تبدیل و کشور را از وابستگی محض، به خوداتکایی و خودکفایی هدایت کرد.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد