صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در آستانه یوم‌ الله ۲۲ بهمن

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان خواستند که با حضور پُرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون گذشته حماسه خلق کنند. متن پیام مشترک آیت‌الله رسول فلاحتی و دکتر اسدالله عباسی به شرح زیر است:  بسم‌ الله الرحمن الرحیم یوم‌الله ۲۲ […]

کد خبر : 49596 | 10:42 ق.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۴۰۱

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان خواستند که با حضور پُرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون گذشته حماسه خلق کنند.

متن پیام مشترک آیت‌الله رسول فلاحتی و دکتر اسدالله عباسی به شرح زیر است:

 بسم‌ الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن نعمت بزرگ الهی، آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی بوده و فرصتی‌ست تا ملّت همیشه در صحنه، بار دیگر اراده‌ خویش را به رخ جهانیان بکشند و به دشمنان اعلام کنند که پای مبانی اسلامی و آرمان‌های الهی خویش همچنان محکم ایستاده‌اند.

هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم ایران اسلامی از نظام و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند، ملّتِ سرافراز با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام می‌گذارند و استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر راه و آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) تأکید می‌کنند.

بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان دعوت می‌کنیم به پاس احترام به خون شهدای عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فراگیر داشته تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند و این حضور قطعاً زمینه‌ یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان را فراهم می‌کند.

رسول فلاحتی (نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت)

اسدالله عباسی (استاندار گیلان)






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد