صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور حماسی همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کابوس ابدی دشمنان است

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داد، گفت: امروز ایران اسلامی در برابر ابر قدرت‌های پوشالی و سلطه گر جهان با پشتوانه مردم ایستاده است. آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: […]

کد خبر : 49604 | 6:27 ب.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۴۰۱

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داد، گفت: امروز ایران اسلامی در برابر ابر قدرت‌های پوشالی و سلطه گر جهان با پشتوانه مردم ایستاده است.

آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه چینی بر علیه کشور ما بوده و تمام تلاششان در راستای نابودی جمهوری اسلامی است که این آرزوی دیرینه خود را به گور می‌برند.

وی به عمر پر برکت ۴۴ ساله انقلاب اسلامی که با همت مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران همواره پا برجاست اشاره کرد و افزود: در صورتیکه عمر انقلاب‌های کشورهای مختلف دنیا چندان دوامی ندارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داد، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در برابر ابر قدرت‌های پوشالی و سلطه گر جهان با پشتوانه مردم ایستاده است.

حضور حماسی همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کابوس ابدی دشمنان

خطیب جمعه رشت با تاکید بر اینکه جشن پیروزی انقلاب مانند پیروزی انقلاب یک پدیده بی‌نظیر است، اضافه کرد: فردا همه اقشار مردم برای ایران مستقل حضور قاطعانه پیدا می‌کنند حتی اگر انقلاب ایران را قبول نداشته باشند.

فلاحتی به اغتشاشات و حوادث اخیر اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب به ویژه در اغتشاشات اخیر هدفشان را روی نقاط قوت ایران گذاشته و به دنبال وارونه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند تا مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند که در همین جا نیز با شکست رو به رو شدند.

وی با بیان اینکه هم‌آوایی هوشمندانه قوای سه‌گانه، نیروهای لشگری و کشوری با مردم فهیم ایران اسلامی منجر به شکست دشمن در اغتشاشات اخیر شد، گفت: از آغاز این اغتشاشات سخنرانی‌هایی پدرانه و هوشمندانه رهبری، ریشه دشمنان را خشکاند و عفو عمومی رهبری معظم انقلاب نشان از خرد جمعی، هوشمندی انقلاب و درک شرایط دنیای امروز است.

بیش از ۸۴ درصد مردم کشورهای عربی مخالف عادی سازی با رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت به عادی سازی روابط مصر و عربستان با رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در نظر دارد از طریق دریای سرخ و عقبه به دو کشور عربستان و مصر گاز برساند تا به اهداف شوم خود یعنی از بین رفتن توجه مردم این کشورها به آرمان فلسطین، ایجاد بحران در خلیج همیشه فارس و شکاف و تنش میان کشورهای عربی برسد که به فضل الهی و وحدت مسلمانان این نقشه شوم آنان نیز نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌ها از مردم کشورهای عربی نشان می‌دهد که بیش از ۸۴ درصد مردم مخالف عادی سازی با رژیم منحوس صهیونیستی هستند، تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در تلاش است تا با اقدامات مختلف آرمان فلسطین را در دنیا کمرنگ کرده و خود را تثبیت کند که با هوشمندی مسلمانان نقشه آنان نیز با شکست رو به رو می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد