صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام تشکر آیت الله رمضانی از حضور مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله رضا رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور باشکوه مردم گیلان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است : شکوه حضور مردم گیلان در همه نقاط این استان اشک شوق دلدادگان به ولایت و نظام اسلامی را جاری و ترس و […]

کد خبر : 49700 | 8:07 ق.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۴۰۱

آیت الله رضا رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور باشکوه مردم گیلان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است :
شکوه حضور مردم گیلان در همه نقاط این استان اشک شوق دلدادگان به ولایت و نظام اسلامی را جاری و ترس و یاس را در دل طراحان براندازی نظام مستولی نمود.

این برگ زرین از کتاب وفا و ایثار به نام مردمی ثبت می‌شود که در کارنامه انقلاب اسلامی خود به رتبه بالندگی نائل آمدند و با آن در سراسر کشور شناخته شدند و خدا را بر این توفیق شاکر و سپاسگذارم.

فهم سیاسی، درک ولایت پذیری، معرفت دینی و مرام وفا از خصلت‌های نیکو و جدایی ناپذیر مردم گیلان است که روز ۲۲ بهمن جلوه گری نمود تا هم صدا و هم گام با دیگر نقاط کشور تا آن سوی مرز‌ها مایه امید دلدادگان نظام و نهضت مقاومت شود.

بی گمان با این حماسه حضور، بار مسئولیت و اراده تصمیم گیرندگان نظام اسلامی نسبت به قدردانی و جبران محبت مردم صد چندان شده و ظهور بروز نتیجه آن ملموس‌تر و عاجلانه‌تر خواهد شد.

اینجانب به قدر بضاعت خود از این همه محبت و نصرت مردم به دین، رهبری و نظام اسلامی سپاسگزار بوده و از خدای قادر منان مسئلت می‌نمایم که به مسئولان، توفیق خدمت بیش از پیش را عنایت فرماید.

رضا رمضانی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد