صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن تکلیف بیش از هزار دانش‌آموز دختر در رشت

جشن تکلیف هزار و ۳۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم مدارس دولتی و غیردولتی ناحیه ۱ و ۲ رشت امروز در مصلی امام خمینی رشت برگزار شد تا در این جشن بندگی، با آداب و معارف دینی بیشتر آشنا شوند. «محمد فائزی» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم اظهار داشت: در گیلان ۱۶ هزار […]

کد خبر : 49859 | 8:49 ق.ظ | ۱۶ اسفند , ۱۴۰۱

جشن تکلیف هزار و ۳۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم مدارس دولتی و غیردولتی ناحیه ۱ و ۲ رشت امروز در مصلی امام خمینی رشت برگزار شد تا در این جشن بندگی، با آداب و معارف دینی بیشتر آشنا شوند.

«محمد فائزی» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم اظهار داشت: در گیلان ۱۶ هزار و ۵۹ دانش‌آموز دختر ۹ ساله در مدارس دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند که بهار بندگی و جشن عبادت آن‌ها برگزار شده و یا به تناوب تا پایان سال برگزار می‌شود.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان نیز امروز با سخنرانی کوتاه ضمن تبریک به دانش‌آموزان گفت: خواندن نماز، احترام به پدر و مادر و رعایت حجاب سه تکلیف مهمی است که از این به بعد بر عهده دارند.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این مراسم گفت: برگزاری جشن تکلیف یک پیام و هدف دارد اینکه دختران ایران زمین و دهه نودی‌ها همچنان عهد با امام زمان و نائب ایشان می‌بندند که با ایمان و عفاف یک ایران قوی درست کنند.

در پایان این مراسم دانش‌آموزان ۹ ساله تازه مکلف شده شهرستان رشت نخستین نماز عهد و شکرانه خود با خدا را در ۲ رکعت به جماعت و به امامت نماینده، ولی فقیه در گیلان اقامه کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد