صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحریم‌ها به فرصتی برای بالندگی نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است

استاندار گیلان گفت: تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران به فرصتی برای پویایی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است. اسداله عباسی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای والا مقام دهستان سیاهکلرود بخش چابکسر شهرستان رودسر اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران به فرصتی عظیم برای پویایی و بالندگی نظام […]

کد خبر : 49935 | 12:34 ب.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۴۰۱

استاندار گیلان گفت: تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران به فرصتی برای پویایی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

اسداله عباسی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای والا مقام دهستان سیاهکلرود بخش چابکسر شهرستان رودسر اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران به فرصتی عظیم برای پویایی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب این بوده که ملت را از نظام دور کنند، افزود: خوشبختانه پیوند عظیم و مستحکمی میان ملت و نظام وجود دارد و تمام ترفندهای دشمنان با حضور مردم در صحنه‌های مختلف نقش بر آب می‌شود.

استاندار گیلان، ایستادگی و مقاومت را رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این ملت با وجود فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده و ذره‌ای از آن عدول نخواهد کرد.

عباسی با تاکید بر اینکه نباید در برابر جبهه باطل پایمان بلرزد و سست شویم، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به ما آموختند که نباید در برابر جبهه باطل عقب نشینی کرد، چرا که این امر زمینه را برای استیلای دشمن بر جبهه حق فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا در مسیر درست تاریخ ایستاده‌اند و ما باید به آنان تاسی کنیم، افزود: راه سعادت انسان‌ها پیروی از راه و سیره شهدا است که در این صورت است که می‌توانیم سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنیم.

عباسی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های معزز شهدا حق بزرگی بر ما دارند، افزود: تکریم و تجلیل از مقام شهدا بزرگترین رسالتی است که بر عهده داریم و باید به آن عمل کنیم.

استاندار گیلان مهم‌ترین مشخصه شهدای هشت سال دفاع مقدس را دفاع از حقانیت و مظلومیت دین و اسلام ذکر کرد و گفت: آنچه باعث شده امروز پرچم اسلام در عرصه گیتی بدرخشد همین خون‌های پاک و مطهر شهداست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد