صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمازگزار و انفاق‌کننده از رزق کریم برخوردار است

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم قرار دارد، گفت: نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان امروز، ۲۱ اسفندماه در اجلاسیه نماز که در […]

کد خبر : 49944 | 1:41 ب.ظ | ۲۲ اسفند , ۱۴۰۱

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم قرار دارد، گفت: نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان امروز، ۲۱ اسفندماه در اجلاسیه نماز که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به تأثیرات نماز بر روح و جسم انسان اظهار کرد: براساس آیات قرآن، کسانی‌ که اهل نماز هستند و از مال خود در راه خدا انفاق می‌کنند مؤمن واقعی هستند.

وی با بیان اینکه کارها باید در راه خدا باشد، افزود: نمازگزار و انفاق‌کننده در راه خدا، یک درجه نزد خداوند دارد؛ در آیات قرآن کریم، نماز در کنار انفاق مطرح شده و این بدان معناست که نمازگزار باید به فکر مردم هم باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ارتباط میان نماز و نیاز جامعه بیان کرد: خداوند، انسان نمازگزار را مورد عفو خود قرار می‌دهد چراکه مؤمن واقعی هم ممکن است فریب شیطان را بخورد و گرفتار شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم قرار دارد، گفت: رزق کریم، رزقی بی‌منت، خالص، وسیع و دائمی است و خداوند به نمازگزار واقعی چنین ویژگی‌هایی را عنایت می‌کند. اهل دیانت، نماز و مسجد همواره آثار تخریبی‌شان در جامعه از همه طبقات کمتر است زیرا نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند و به انسان خلوص می‌بخشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد