صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







روایت فجر آفرینان (5)/ همسر شهید ابراهیمی: شهید ابراهیمی تابع دستورات امام (ره) بود

همسر شهید روزهای انقلاب گفت: شهید ابراهیمی در روزهای انقلاب برای اجرای دستورات امام (ره) آرام و قرار نداشت و تابع بود. گل‌بانو رستمیز در دیدار با کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان با ذکر خاطراتی از همسر شهیدش، اظهار کرد: شهید محمد حسن ابراهیمی در همه حال با نماز و روزه بود و هرگز از یاد […]

کد خبر : 4995 | 8:48 ق.ظ | ۲۱ آبان , ۱۳۹۲

DSC08398

همسر شهید روزهای انقلاب گفت: شهید ابراهیمی در روزهای انقلاب برای اجرای دستورات امام (ره) آرام و قرار نداشت و تابع بود.

گل‌بانو رستمیز در دیدار با کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان با ذکر خاطراتی از همسر شهیدش، اظهار کرد: شهید محمد حسن ابراهیمی در همه حال با نماز و روزه بود و هرگز از یاد خدا غافل نمی‌شد.

وی ادامه داد: در روزهای قبل از پیروزی انقلاب شهید ابراهیمی همواره در راهپیمایی‌ها حضور داشت و حتی گاهی وقت‌ها  فرزندانم به خاطر ندیدن پدرشان بهانه‌گیری می‌کردند.

این بانوی ایثارگر تصریح کرد: شهید نسبت به فرمایش‌های امام خمینی (ره) بسیار دقت نظر داشت و در راستای فرموده امام راحل که می‌گفتند نباید مساجد را خالی گذاشت سعی می‌کردند مدام در مسجد حضور داشته باشند.

رستمی درباره نحوه شهادت همسرش گفت: در یکی از شب‌ها که شهید در مسجد حضور داشت از ناحیه قلب مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی افزود: خبر شهادت همسرم شوک بزرگی به من وارد کرد.

همسر شهید سرافراز روزهای انقلاب، با بیان اینکه از بابت داشتن فرزندان صالح و سالم خدا را شاکرم، از حمایت‌های بی‌دریغ بنیاد شهید قدردانی کرد.

دختر شهید محمدحسن ابراهیمی نیز گفت: پدرم مداح اهل بیت (ع) بود و ما از همان ابتدا با نام  امام حسین (ع) آشنا شدیم.

شهربانو  ابراهیمی افزود: پدرم همواره نسبت به برپایی مراسم سوگواری ائمه (ع) حساسیت ویژه‌ای داشت و سالانه دهه‌های عزاداری متعددی برپا می‌کرد.

وی با تأکید براینکه پدر شهیدمان نسبت به رفتار فرزندانش دقت فراوانی داشت اذعان کرد: پدرم در ماه دو بار به مدرسه‌های ما می‌رفت و به لحاظ درسی و اخلاقی ما را مورد سنجش قرار می‌داد.

این دختر شهید افزود: پدرم در زمان شهادت 52 سال سن داشت و شهادت ایشان واقعاً برای ما غیر قابل باور بود.

ابراهیمی با بیان اینکه پدرم از شهادتش خبر داشت گفت: قبل از شهادت روزی پدرم عکسی از خودش گرفت و به منزل آورد و به من گفت هر زمان که شهید شدم این عکس را در روز تشییع جنازه‌ام با خود بیاورید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت نیز در این دیدار اظهار کرد: همسران شهید خود را وقف فرزندانشان کرده‌اند و به گردن انقلاب حق دارند.

حسن کمالی، افزود: فرزندان شهدا سبب مباهات هستند و حضور آنها در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و… موجب سرافرازی ایران اسلامی می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد