صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت آغاز سال نو

دکتر اسدالله عباسی در پیامی حلول سال ۱۴۰۲ را به همه گیلانیان تبریک گفت. استاندار گیلان در پیام نوروزی گفت: شکوفایی اقتصادی گیلان در سال ۱۴۰۲ همانند سال ۱۴۰۱ با مشارکت آحاد مردم ادامه می‌یابد و امید است مردمان این سرزمین سال پرخیر و برکتی در پیش داشته باشند. دکتر اسدالله عباسی به دستاورد‌های دولت […]

کد خبر : 50029 | 8:21 ق.ظ | ۲ فروردین , ۱۴۰۲

دکتر اسدالله عباسی در پیامی حلول سال ۱۴۰۲ را به همه گیلانیان تبریک گفت.

استاندار گیلان در پیام نوروزی گفت: شکوفایی اقتصادی گیلان در سال ۱۴۰۲ همانند سال ۱۴۰۱ با مشارکت آحاد مردم ادامه می‌یابد و امید است مردمان این سرزمین سال پرخیر و برکتی در پیش داشته باشند.
دکتر اسدالله عباسی به دستاورد‌های دولت سیزدهم در گیلان اشاره کرد و افزود: گیلان در بخش‌های مختلف با کمک مردم توانست ۱۱۰ درصد تعهد اشتغال را عملی کند و در زمینه بازگرداندن واحد‌های راکد به چرخه تولید نیز ۱۷۲ واحد تولیدی را احیا کرد و این مجموعه‌ها توانستند فعالیت خود را از سر گیرند.
وی ادامه داد: گیلان در نهضت ملی مسکن از استان‌های پیشرو در کشور است که بسیار جلوتر از تعهدات خود عمل کرده است و در بخش پرداخت مطالبات چایکاران نیز پیش از آغاز سال ۱۴۰۲ این تعهد عملی شد.
استاندار گیلان پرداخت مطالبات بازنشستگان و ذخیره مرخصی آن‌ها به طور کامل را دیگر دستاورد دولت در این استان اعلام کرد و گفت: تامین اعتبار پرداخت متمم کارکنان مصوب هیات وزیران نیز انجام و افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان نیز اعمال شد.
دکتر اسدالله عباسی گفت: در مورد تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه‌های بخش آب کشاورزی نیز سعی شد در طول یکسال گذشته آنچه وعده دولت سیزدهم در راستای سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری بود، اجرایی شود.
وی حل مساله پسماند در سراوان و بازگرداندن بخشی از این محیط به طبیعت را از دیگر اقدامات در سال گذشته عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این عملیات ادامه دارد و به زودی با کمک مردم در این بخش به توفیقات بیشتری دست خواهیم یافت.
استاندار گیلان گفت: در تامین آرد و نان و کالا‌های اساسی هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد. در طول یکسال گذشته ۷۷ میلیون مسافر در گیلان اقامت داشتند و در بخش گردشگری و میراث فرهنگی سال گذشته توانستیم ماسوله، صنایع دستی رشت و نیز شهر لاهیجان را بعنوان پایتخت چای ثبت جهانی کنیم.
دکتر اسد الله عباسی یادآور شد: تلاش کردیم با فعال سازی پروژه‌های غیر فعال و تخصیص اعتبارات سفر نیز پروژه‌های راه آهن، آزاد راه و بنادر را تقویت کنیم.
وی در پایان مشارکت مردم را در گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور بسیار موثر دانست و گفت: با مشارکت شما مردم این راه ادامه دار خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد