صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهداست

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شهدا گلچین شده از سوی خداوند هستند، گفت: باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشیم چراکه عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان است. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، ۹ فروردین‌ماه در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدعلی اصغری و احمد […]

کد خبر : 50075 | 9:27 ق.ظ | ۱۰ فروردین , ۱۴۰۲

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شهدا گلچین شده از سوی خداوند هستند، گفت: باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشیم چراکه عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان است.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، ۹ فروردین‌ماه در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدعلی اصغری و احمد وارسته ضمن تبریک‌ آغاز ماه مبارک رمضان و تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را یک وظیفه دانست و اظهار کرد: خانواده‌های معزز شهدا به تعبیر امام(ره)، شمع و چراغ این ملت هستند.

وی با اشاره به ضرورت احترام به خانواده شهدا افزود: آرامش، آسایش و عزت نظام اسلامی امروز در سایه ایثار، جانفشانی و خون شهیدان است. شهیدان بهترین چهره‌ها و شخصیت‌هایی بودند که از میان ما رفتند و خداوند متعال آنان را گلچین کرد و به ملکوت اعلی پیوستند اما ما مانده‌ایم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیر آنان حفظ کند.

امام جمعه رشت گفت: برای ماندن در مسیر شهدا و فرهنگ آنان باید راه شهدا را فراموش نکنیم؛ کسی که این راه را فراموش کند بازنده میدان خواهد بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود همواره از شهیدان و خانواده‌های معزز آنان یاد می‌کنند، باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشیم چراکه عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد