صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حفظ و نگهداري انقلاب اسلامي، مستلزم امر به معروف و نهي از منکر است

فرماندار شهرستان رشت گفت: وظيفه همگان است که با امر به معروف و نهي از منکر در حفظ و نگهداري اين انقلاب اسلامي کوشا باشند. سيد ولي اله عظمتي، در دومين همايش امر به معروف و نهي از منکر کارمندان زن شهرستان رشت ضمن تسليت ايام محرم،به بررسي زواياي شخصيتي امام حسين (ع) پرداخت و […]

کد خبر : 5015 | 8:39 ق.ظ | ۲۶ آبان , ۱۳۹۲

عظمتی ولی

فرماندار شهرستان رشت گفت: وظيفه همگان است که با امر به معروف و نهي از منکر در حفظ و نگهداري اين انقلاب اسلامي کوشا باشند.
سيد ولي اله عظمتي، در دومين همايش امر به معروف و نهي از منکر کارمندان زن شهرستان رشت ضمن تسليت ايام محرم،به بررسي زواياي شخصيتي امام حسين (ع) پرداخت و گفت: امام حسين(ع) با قيام خود دين، ايمان و اعتقادات را به ما مسلمانان هديه کرد.
وي اظهار داشت: اين از خودگذشتگي و ايثار امام حسين(ع) است که عاشورا و محرم بعد از گذشت 14 قرن در روح و جان انسان‌ها ريشه کرده و جامعيت آن همچنان حفظ و ماندگار شده است.
فرماندار رشت به قيام اباعبدالله الحسين(ع) اشاره و تصريح کرد: عشق و علاقه اباعبدالله به دين اسلام بود که توانست تمام هستي خود را در اين راه فدا کند تا اسلام را زنده نگه دارد.
رئيس ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر رشت با مقايسه عاشورا با دوران هشت سال جنگ دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان ما در آن سال‌ها از جان و تمام هستي خود گذشتند تا توانستند اين انقلاب را زنده نگه دارند، پس وظيفه همگان است که با امر به معروف و نهي از منکر در حفظ و نگهداري انقلاب اسلامي کوشا باشند.
وي به رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان و شهداي انقلاب اسلامي پرداخت و گفت: ما هزينه‌هاي بسياري براي اين انقلاب پرداخت کرديم و روح ايثارگري و مظلوميت ما در دنيا ثابت شده است.
عظمتي ادامه داد: همين عامل مهمترين دليلي است که بعد از گذشت بيش از 30 سال از انقلاب اسلامي تاکنون دشمن جرات تجاوز به کشور ما را نداشته است و اين شجاعت و بيداري اسلامي کشور ما به ملت‌هاي ديگر نيز سرايت کرده است.
وي با اشاره بر رفتار کارمندان زن در ادارات گفت: همه شما بايد در ادارات با ارباب رجوع با آرامش، نظم و انضباط برخورد کنيد چون اگر دچار منکرات و يا بي‌نظمي شويد، بازخورد منفي در جامعه به دنبال دارد.
در پايان مراسم به چند نفر از کارمندان زن به رسم يادبود لوح تقدير و هدايايي اهدا شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد