صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کشف حجاب مقابله با قرآن و مبارزه با جمهوری اسلامی است

امام جمعه رشت کشف حجاب را جزو برنامه های دشمن دانست و گفت: با برنامه های مناسب باید با بی حجابی مقابله کرد. آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه ملت‌ها امروز به ظلم و تبهکاری آمریکا پی برده‌اند اظهار کرد: علت تمایل اروپایی‌ها برای برقراری […]

کد خبر : 50157 | 9:01 ق.ظ | ۱۹ فروردین , ۱۴۰۲

امام جمعه رشت کشف حجاب را جزو برنامه های دشمن دانست و گفت: با برنامه های مناسب باید با بی حجابی مقابله کرد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه ملت‌ها امروز به ظلم و تبهکاری آمریکا پی برده‌اند اظهار کرد: علت تمایل اروپایی‌ها برای برقراری روابط با قدرت‌های همسو با ایران نیز از همین باور است.

امام جمعه رشت با اشاره به محکومیت آمریکا توسط جمهوری اسلامی در دادگاه لاهه بیان کرد: این موضوع برد برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود زیرا هر کشوری قدرت محکومیت آمریکا را ندارد و امیدواریم با رایزنی‌ها، بتوانیم اموال بلوکه‌شده ایران به سمت ملت و دولت ایران برگردد.

وی با اشاره به تحرکات آذربایجان و ایجاد سفارت در تل آویو تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل رو به افول هستند و آذربایجان نیز نشان داد که به همان سمت حرکت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هر دولتی که بخواهد در رژیم صهیونیستی سفارتخانه بزند از دشمنان امت اسلام است افزود: ملت‌های مسلمان عادی سازی روابط با اسرائیل را نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی مانند کود پتاسیم کشاورزان را دچار مشکل کرده است بیان کرد: اگر چه اقداماتی برای تغییر قیمت انجام شد اما باز مردم مشکلات دارند از سوی دیگر محصولات کشاورزی استان جو و برنج در دست کشاورز مانده و مایه نگرانی است لذا مسئولان چاره اندیشی کنند تا بازار فعال شود و محصولاتی که از سال گذشته در دست کشاورز مانده خریداری و جلوی ورود دلالان به این عرصه را بگیرند.

آیت‌الله فلاحتی کشف حجاب را مقابله با قرآن و مبارزه با جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: هر دو بخش این امر مجازات دارد.

وی با اشاره به اینکه کشف حجاب برنامه دشمن است و نباید با آن همراهی کرد افزود: خانواده‌های مسلمان هم پشتیبان مسئولان و کشور باشند و از مسئولان نظام حمایت کنند تا نظام با بهره‌گیری از شیوه مناسب به‌طوری‌که باعث سو استفاده دشمن نشود، این بساط را جمع کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد