صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف فراملی برای دفاع از مظلومان جهان است

فرماندار آستارا با اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این شهرستان مرزنشین با حضور گسترده مردم پررنگ تر از سال های قبل برگزار می شود. عنایت رضایی پور در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس در فرمانداری آستارا، بر برگزاری با شکوه تر و پررنگ تر راهپیمایی روز […]

کد خبر : 50178 | 8:45 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۴۰۲

فرماندار آستارا با اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این شهرستان مرزنشین با حضور گسترده مردم پررنگ تر از سال های قبل برگزار می شود.

عنایت رضایی پور در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس در فرمانداری آستارا، بر برگزاری با شکوه تر و پررنگ تر راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری تاکید کرد و گفت: رژه موتوری موتورسواران مردمی و بسیج با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی صبح روز ۲۵ فروردین از مقابل سپاه ناحیه آغاز می شود و سرود حماسی دانش آموزان اجرا و با حضور بسیجیان و مسئولان، پرچم های استکبار جهانی به آتش کشیده خواهد شد.

وی سپاه ناحیه آستارا و اداره ورزش و جوانان شهرستان را برای تدارک رژه موتوری توصیه کرد و از اداره های آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، سمن های مردم نهاد، رسانه‌ها و سپاه خواست در فضای مجازی مسابقات طراحی پوستر، نقاشی و عکس قدس را برگزار کنند.

رضایی پور افزود: شهرداری های آستارا و لوندویل فضای شهر را متناسب با روز جهانی قدس تزئین کنند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مرزی آستارا و همچنین شهر لوندویل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف فرا ملی برای دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مسلمان فلسطین است و مردم غیور آستارا نیز همچون سال های گذشته در این آئین حضور گسترده خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه آستارا نیز در این جلسه با بیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار امام راحل و نشانه پشتیبانی مسلمانان جهان از مظلومان و ستم دیدگان عالم است و سال به سال بر عزت و عظمت این روز و مناسبت جهانی افزوده می‌شود، اظهار کرد: مسئولان و مدیران آستارا همراه با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و دستگاه‌های متولی از هم اکنون، مسیر حرکت مردم و فضای شهرهای آستارا و لوندویل را برای این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی آماده می‌کنند.

سرهنگ بهزاد قنبری، فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز، با بیان اینکه امسال نیز مطابق سال های گذشته ملت ایران با لبیگ گفتن به ندای ولایت با همبستگی و اتحاد برای نجات قدس شریف از چنگال صهیونیست راهپیمایی باشکوهی برگزار می کنند، گفت: مردم مومن ایران اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت و در شهرهای آستارا و لوندویل نیز این حضور پررنگ خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد