صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز دشمنان اسلام از قدرت مقاومت مطلع شده‌اند

فکور خواستار حمایت مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین شد و گفت: امرو دشمنان اسلام از قدرت مقاومت مطلع شده اند. موسی فکور، فرماندار فومن در نشست هماهنگی ستاد بزگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس با تدبیر امام راحل نامگذاری شد اظهار کرد: جهان امروز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اشغالگر […]

کد خبر : 50181 | 8:48 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۴۰۲

فکور خواستار حمایت مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین شد و گفت: امرو دشمنان اسلام از قدرت مقاومت مطلع شده اند.

موسی فکور، فرماندار فومن در نشست هماهنگی ستاد بزگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس با تدبیر امام راحل نامگذاری شد اظهار کرد: جهان امروز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس به خوبی آگاه است.

وی با بیان اینکه امروز شرایط جبهه مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تغییر کرده است افزود: دیگر مقاومت مردم مظلوم فلسطین با سنگ نیست بلکه موشک جایگزین سنگ شده و دشمنان اسلام از قدرت مقاومت مطلع شده اند.

فرماندار فومن گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به اضمحلال و تضعیف رژیم اشغالگر قدس، تحلیل و پیش بینی درستی از سیر نزولی حیات منحوس این رژیم ارائه کرده است.

فکور با تاکید به اینکه مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است و نباید اجازه اهانت به این مکان مقدس داد تصریح کرد: مسلمانان جهان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط روز کشور، منطقه و جهان، ضرورت دارد راهپیمایی روز قدس را جدی تری و باشکوه تر برگزار کنیم خاطرنشان کرد: مسیر حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فومن از محل میدان پاسداران فومن تا مسجد بالامحله است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد