صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

گیل چالانی گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در مناسبت ها بالاخص روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان است. حامد گیل‌چالانی، فرماندار ماسال در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز استکبار ستیزی و روز اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که با […]

کد خبر : 50184 | 8:58 ق.ظ | ۲۲ فروردین , ۱۴۰۲

گیل چالانی گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در مناسبت ها بالاخص روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان است.

حامد گیل‌چالانی، فرماندار ماسال در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز استکبار ستیزی و روز اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که با نامگذاری امام راحل این روز شکل گرفت.

وی افزود: با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه شاهد تحولات عظیمی با تاثیر گذاری قوی را نظاره گر هستیم و به دست وپا افتادن مدعیان منطقه را به عینه میبینیم.

فرماندار ماسال گفت: هر گونه اتفاقی که در خاورمیانه در حال رخ دادن است بدون دخالت جمهوری اسلامی نیست و این را مدیون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم و تاثیر گذاری حضور سردار دلها در منطقه را شاهد هستیم و امروزه می بینیم که جمهوری اسلامی، چه جایگاه والایی درمنطقه دارد.

گیل چالانی تصریح کرد: رئیس جمهور بی خاصیت فرانسه با دیدار هایی که با اپوزسیون و امثال علینژاد داشت و یا نتانیاهویی که پیگیر ایجاد ناملایمات و اغتشاش در ایران عزیز بود امروز شاهد هستیم که همین کشور ها با چه مشکلاتی مواجهه شده اند و دستخوش تغییرات هستند و در چاهی افتاده اند که برای ایران کنده بودند..

وی بیان کرد: در یک برهه از زمان کشورها می ترسیدند که به ایران سلاح بفروشند ولی امروز می ترسند که جمهوری اسلامی به دیگران سلاح بفروشد و الحمدلله به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد ساخت سلاح های دور برد و نقطه زن توسط دانشمندان ایرانی هستیم.

فرماندار ماسال عنوان کرد: اگر امروز روز قدسی و قدرتی در بازوان فلسطینی ها است به برکت نامگذاری روز قدس توسط امام عزیز بوده که اثرات آن امروز نمود پیدا کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت گفت:  امروز می بینیم که زودتر این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی حضور پرشور و باشکوه مردم در مناسبت ها بالاخص روز قدس را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش رسانه های معاند در کم رنگ شدن حضور مردم در حماسه های مختلف به وضوح قابل مشاهده است اما مردم در تمامی مناسبت ها حماسه آفریدند و نشان دادند که پای نظام هستند و خواهند بود.

گیل چالانی خاطرنشان کرد: ۲۵ فروردین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس می باشد و از آحاد مردم ولایتمدار و متدین شهرستان دعوت به عمل می آید در این راهپیمایی عظیم حضوری پررنگ داشته باشند و حماسه ای دیگری را بیافرینند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد