صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید صیاد شیرازی دلداده ولایت و ولی خدا بودند

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی دلداده ولایت بود گفت: بوسه رهبر امت اسلام بر تابوت شهید صیاد شیرازی نشان‌ می‌دهد این شهید در ظاهر سپهبد بودند اما در باطن، ولی خدا بودند. آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با پرسنل نیروی دریایی ارتش به‌مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی […]

کد خبر : 50187 | 9:02 ق.ظ | ۲۲ فروردین , ۱۴۰۲

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی دلداده ولایت بود گفت: بوسه رهبر امت اسلام بر تابوت شهید صیاد شیرازی نشان‌ می‌دهد این شهید در ظاهر سپهبد بودند اما در باطن، ولی خدا بودند.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با پرسنل نیروی دریایی ارتش به‌مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با اشاره به ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ایمان به خدا، انقلاب اسلامی و رهبری از جمله ویژگی‌های بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی مردمی بودن را ویژگی دوم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: آن خوف و هراسی که مردم از یک افسر و درجه‌دار در گذشته داشتند، امروز نیست زیرا مردم نیروهای مسلح را از خود می‌‌دانند و این موضوع دشمنان را ذلیل کرده است و درصدد خدشه‌دار کردن این رابطه هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه رابطه میان رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح و رهبری و مردم نیز یک رابطه پدر و فرزندی است افزود: امروز ارتش در دل مردم جای دارد و مردم هم ارتش را دوست دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی، دیانت و بندگی این شهید گرانقدر تصریح کرد: همسر شهید در خاطره‌ای می‌گفت ایشان زمانی که درجه گرفته بود، با گل به منزل آمد و گفت امروز از نائب امام زمان(عج) مدال گرفتم.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی دلداده ولایت بود خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از نماز بر پیکر شهید صیاد شیرازی، خم شدند و بر تابوت شهید بوسه زدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در ادامه گفت: بوسه رهبر امت اسلام بر تابوت شهید صیاد شیرازی نشان‌ می‌دهد این شهید در ظاهر سپهبد بودند اما در باطن، ولی خدا بودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد