صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت خانه مطبوعات گیلان از خبرنگاران و عکاسان خبری برای حضور و پوشش مناسب راهپیمایی روز جهانی قدس

خانه مطبوعات گیلان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از اصحاب رسانه استان برای حضور در مراسم روز جهانی قدس دعوت کرد. روز قدس که با هوشمندی امام راحل (ره) نامگذاری شد، فرصت ارزشمندی است تا مسلمانان جهان پس از قریب یک ماه حضور در ضیافت الهی، با همبستگی خود دفاع از ملت […]

کد خبر : 50240 | 6:07 ق.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۴۰۲

خانه مطبوعات گیلان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از اصحاب رسانه استان برای حضور در مراسم روز جهانی قدس دعوت کرد.

روز قدس که با هوشمندی امام راحل (ره) نامگذاری شد، فرصت ارزشمندی است تا مسلمانان جهان پس از قریب یک ماه حضور در ضیافت الهی، با همبستگی خود دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان دهند.

حضور آگاهانه مردم شریف ایران بار دیگر ثابت خواهد کرد، واقعیت های موجود در میدان رویارویی مقاومت، در برابر رژیم اشغالگر قدس نویدبخشِ تسریع روند فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

خانه مطبوعات گیلان ضمن محکومیت جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه فرمانده میدان مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گیلان را گرامی می‌دارد و از همه اصحاب رسانه و عکاسان خبری استان گیلان به عنوان مجاهدان اصلی عرصه جهاد تبیین دعوت می نماید تا با حضور در این بزرگداشت باشکوه، حماسه سازی مجدد مردم شریف گیلان را ثبت و ضبط کنند. خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد