صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از خلق حماسه گیلانیان در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و باشکوه مردم خداجو و روزه‌دار گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری یک بار […]

کد خبر : 50249 | 1:59 ب.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۴۰۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و باشکوه مردم خداجو و روزه‌دار گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و نفرت و انزجار از جنایات رژیم دژخیم و نامشروع اسرائیل و سیاست‌های شیطانی حامیان استکباری آن را به نمایش جهانیان گذاشت و لرزه بر پیکره متجاوز و چپاولگر صهیونیسم بین الملل انداخت.

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۵ کشور دنیا، لبیک امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان به ندای الهی امامین انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمت الله علیه) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است تا سران استکبار جهانی بدانند که آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف، مسئله اول جهان اسلام بوده و مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تا نابودی کامل اسرائیل این غده سرطانی گیتی ادامه خواهد داشت.

حضور باشکوه و دشمن‌شکن گیلانیان غیور و ولایت‌مدار، پیر و جوان، مرد و زن، دانشجو و دانش‌آموز، هم‌گام با سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از پاسداشت میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و محکومیت جنایات ضدبشری و ددمنشانه رژیم شقی و سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از عموم مردم خداجو و روزه‌دار گیلان که با حضور گسترده، پرشور و خیره‌کننده خود حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌کوب خلق کردند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات دیار فرزندان سردار جنگل افزودند، تقدیر و تشکر کرده و مراتب سپاس و امتنان خود را از حضور پرشکوه مردم فهیم و انقلابی گیلان در این حماسه مانای تاریخ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد