صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دنیا تشنه سبک زندگی اسلامی است

عضو هئیت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت:دنیا تشنه سبک زندگی اسلامی است،زیرا این سبک زندگی، کلید سعادت بشریت است. دکتر قربانعلی محبوبی، عضو هئیت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 26 آبان در نشست بصیرتی مردم بندر آستارا که در محل مسجد محمد رسول الله این شهرستان برگزار شد، سبک زندگی اسلامی را مهم ترین […]

کد خبر : 5029 | 11:48 ق.ظ | ۲۷ آبان , ۱۳۹۲

محبوبی17

عضو هئیت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت:دنیا تشنه سبک زندگی اسلامی است،زیرا این سبک زندگی، کلید سعادت بشریت است.

دکتر قربانعلی محبوبی، عضو هئیت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 26 آبان در نشست بصیرتی مردم بندر آستارا که در محل مسجد محمد رسول الله این شهرستان برگزار شد، سبک زندگی اسلامی را مهم ترین نیاز امروزی جامعه بشری دانست و اظهار کرد: با سبک زندگی اسلامی فاصله داریم و از فرهنگ اسلامی به دور مانده‌ایم.

وی دین اسلام را کامل ترین دین در بین ادیان ذکر کرد و افزود:در دین اسلام به همه سوالات بشری پاسخ داده شده است و اگر بتوانیم جامعه خود را به سبک زندگی اسلامی برسانیم جامعه سعادتمند و پیشرفته‌ای داریم.

این دکتری علوم سیاسی و مطالعات بین الملل ادامه داد:در حال حاضر نه سبک زندگی اسلامی داریم و نه سبک زندگی غربی که این دو فرهنگ در تضاد با هم باعث بروز مشکلاتی برای جامعه شده است که نیازمند آسیب شناسی و نهادینه کردن سبک درست زندگی در کشور است.

عضو هئیت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، تصریح کرد: الگوی سبک زندگی شرقی شکست خورده و غربی نیز حرفی برای گفتن ندارد و بنابراین سبک زندگی اسلامی بهترین سبک است چرا که از متن کامل ترین کتاب الهی سرچشمه گرفته است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال آباد کردن دنیایشان هستند، گفت:سبک زندگی اسلامی کلید سعادت در دنیا و آخرت است و دنیا تشنه چنین فرهنگی است که ما باید این سبک را به تمام نقاط دنیا صادر کنیم.

 مشکلات کنونی جوامع اسلامی ناشی از نادیده گرفتن فرهنگ عاشورایی است
دکتر محبوبی مشکلات کنونی جوامع اسلامی را ناشی از نادیده گرفتن فرهنگ عاشورایی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به خاطر اصلاح سبک زندگی جامعه زمان خود وارد میدان کربلا شد تا شیوه زندگی مردم را اسلامی کند و در این راه نیز به شهادت رسید.

عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ما پیرو راستین راه امام حسین(ع) نیستیم، افزود: ادعایی که ما در ارادت به امام حسین(ع) داریم فایده ای ندارد، چرا که ما از سبک زندگی ایشان فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه برخی ها درصدد هستند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، ادامه داد: این شعار ریشه در هویت استکبار ستیزی ملت ایران دارد و کسانی که خواستار این کار هستند تولی و تبرایشان کجا رفته است؟

 این دکتری علوم سیاسی و مطالعات بین الملل با بیان اینکه جبهه کفر جهانی به این نتیجه رسیده است که با جنگ و سیاست نمی‌توان به ملت ایران آسیب رساند، اظهار کرد: اقتدار سیاسی ایران در دنیا بالاست و این برای ملت ما یک افتخار است.

وی جنگ نرم را خطری بزرگ برای کشور دانست و خاطرنشان کرد:دشمنان در تلاش هستند فرهنگ خود را در کشور ما ترویج دهند و به دنبال تغییر افکار، رفتار و ساختار ما هستند که همه باید در این راه هوشیار بوده و مانع از ادامه فعالیتشان شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد