صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم است

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم است، گفت: با هوشیاری ملت و نظام، دشمن از همان راهی که ورود کرده با شکست مواجه می شود. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: در سال […]

کد خبر : 50353 | 8:47 ب.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۲

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم است، گفت: با هوشیاری ملت و نظام، دشمن از همان راهی که ورود کرده با شکست مواجه می شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به مشکلات آبی با تدابیر انجام شده و همکاری کشاورزان ۲۰ درصد افزایش تولید برنج و ۲۰۰ درصد افزایش تولید زیتون داشته که نشان از اهمیت مدیریت و تدبیر در شرایط خاص دارد.

وی با تاکید بر اینکه با صادرات زیتون می‌توان بحث فروش این تولید را در استان گیلان تضمین کرد، افزود: ۱۵ درصد افزایش تولید فندق و ۱۰ درصد افزایش تولید کیوی نشان از رشد تولید در محصولات کشاورزی بوده که ضمن تقدیر از عاملان می‌بایست کارهای بیشتری در این بخش‌ها صورت گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشکلات ایجاد شده صادرات کیوی در آسیای میانه که منجر به گله‌مندی کیوی کاران شده اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش نیز باید جدیت بیشتری صورت گیرد و مشکلاتشان نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته از ۷۲ مزرعه ماهیان خاویاری به بیش از ۹۰ مزرعه رسیدیم که این افزایش علاوه بر رشد تولید مسئله اشتغال جوانان را نیز در بر گرفته است.

مسئولان بازار مصرف صنعت نوغانداری را افزایش دهند

وی با بیان اینکه گیلان با وجود داشتن پیشینه صنعت نوغان‌داری در سال‌های دور که اکنون کمرنگ شده است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تاکید بر رونق دوباره نوغان در گیلان در سال گذشته به بیش از ۵۶۰ تن رسید که نیاز است تا مسئولان بازار مصرف آن را نیز افزایش دهند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است، گفت: در جنگ شناختی دشمن برای اینکه افکار خود را علیه ملت و کشور ترویج دهد، دروغ‌های خود را میان مردم انتشار داده تا با سیاه‌نمایی به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد سیاه نمایی دنبال گفتمان‌سازی، ناامیدی و رعب انگیزی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند تا با جهاد تبیین و بیان حقایق توطئه‌های دشمن مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی را خنثی کرده و با بیان دستاوردها در بین آحاد ملت، امیدآفرینی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از همه فناوری‌های جدید استفاده می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد، گفت: منافقان از سازمان‌های مخوف جهانی دستمزد گرفته و سه شیفته کار می‌کنند تا با انتشار اخبار دروغ روی ذهن مخاطبین اثر بگذارند.

وی گفت: دشمن راهبرد خود را به جنگ روانی در جامعه تغییر داده تا بتواند بر نسل‌های آینده ما نفوذ کند و قطعاً دشمن از همان مسیری که ورود کرده با شکست مواجه می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد