صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مومنان در پنهان و آشکار، تقوای خدا را رعایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان تلاش کنند قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، دوم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رشت، با بیان اینکه خداوند به ما […]

کد خبر : 50355 | 3:48 ب.ظ | ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۲

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان تلاش کنند قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، دوم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رشت، با بیان اینکه خداوند به ما توفیق درک ماه مبارک و باعظمت رمضان را عنایت کرد، اظهار کرد: نعمت بزرگ عبادات، دعا و لیالی قدر از نعماتی بود که خداوند در این ماه پیش روی ما قرار داد. کسی‌که دوست دارد در پیشگاه خدا، عزیزترین انسان باشد در پنهان و آشکار، تقوای خدا را رعایت کند.

وی با اشاره به تلاش دولتمردان در راستای رفع مشکلات مردم و موفقیت‌های دولت سیزدهم افزود: یکی از خواسته‌های مردم این است که پیشرفت‌ها در سفره و معیشت آنان دیده شود. مسئولان تلاش کنند قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.

وی با تاکید بر وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری‌ها گفت: پدیده کشف حجاب و ناهنجاری‌ها را دشمنان به این کشور و مردم تحمیل کردند و این پدیده نامبارک باید با تلاش دولت، همراهی مردم، بسیج، سپاه و سایر دغدغه‌مندان جامعه جمع شود. پدیده شوم کشف حجاب که برخی افراد ناآگاه مرتکب این خطا می‌شوند برای مردم پذیرفتنی نیست.

.

http://media.shabestan.ir/Original/1402/02/02/IMG12313608.jpg

.

http://media.shabestan.ir/Original/1402/02/02/IMG12344292.jpg






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد