صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادداشت| سپاه پاسداران خود را مخاطب حوادث انقلاب می‌داند

سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت دوم اردبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی نوشت: این روز تداعی‌کننده تشکیل مردمی ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر شد […]

کد خبر : 50358 | 8:04 ب.ظ | ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۲

سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت دوم اردبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی نوشت:

این روز تداعی‌کننده تشکیل مردمی ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر شد و به عنوان دستگاه امنیت‌ساز نقش خود در دفاع از امنیت و انقلاب را دوشادوش سایر نهادها به خوبی ایفا کرد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

کارنامه موفق و درخشان این نهاد عظیم انقلابی در حوزه‌های دفاعی، امنیت، سازندگی و دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان همچون خاری بر چشمان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.»

سپاه پاسداران نقش موثری در شکست طرح‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه غرب آسیا و برخورد شجاعانه در برابر تروریسم و تکفیری‌های داعش درعراق، سوریه، عراق، یمن و … داشته است.

خدمات سپاه پاسداران پس از دوران جنگ تحمیلی، حضور سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت زدایی بر کسی پوشیده نیست.

امروز سپاه بیش از آن که یک سازمان صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در کنار حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن در ارتقاء فرهنگ و تحقق اهداف جامعه اسلامی می‌کوشد و تشکیل سپاه پاسداران به عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف بوده است‌؛ سپاه مدافع ارزش‌ها و گفتمان حضرت امام (ره) و انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

فرهنگ نیرو‌های سپاهی این است که خودشان را برای هر تهدیدی آماده می‌کنند نه این که بعد از حمله دشمن وارد صحنه شوند بلکه پیوسته سپاه، خود را مخاطب حوادث می‌داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نقش آفرینی ویژه و عمق‌بخشی داخلی و راهبری منطقه‌ای مدت‌هاست که مورد بغض آمریکا و رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

آمریکا و استکبار جهانی به طریقی درصدد این هستند که با حرف‌های مضحکانه، حرف‌های سخیف بی‌پایه و اساس و با هتاکی که در شأن خودشان است، این نهاد مقدس را مورد خدشه قرار دهند.

امروز هم در جهاد تبیین افراد متدین و مؤمن، موثر و ضروری است تا ذهن‌ها و باور‌ها را به ارزش‌ها آگاه و جوانان و مردم ما تحت تأثیر سیاه‌نمایی و یاس و ناامیدی دشمن قرار نگیرند.

این نیروی انقلابی همواره با عمل به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن پیش‌بینی توطئه‌های دشمنان در ایراد ضربه و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی با تفکر و اقدام جهادی و ایمان راسخ، مکر و حیله‌های آن‌ها را خنثی کرده و زمینه‌سازی وحدت مسلمانان و تحقق تمدن نوین اسلامی را در پی دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد