صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







کتابخانه دیجیتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راه اندازی شد

کتابخانه دیجیتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف تسهیل و تسریع دسترسی کاربران اینترنتی به مجموعه منابع اطلاعاتی از نوع کتاب و مقاله راه اندازی شد. کاربران برای دسترسی به این سایت می توانند به بخش کتابخانه دیجیتال پورتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آدرس ccoip.ir مراجعه نموده و یا با درج آدرس library.ccoip.ir به […]

کد خبر : 5036 | 11:35 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۲

شورا21

کتابخانه دیجیتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف تسهیل و تسریع دسترسی کاربران اینترنتی به مجموعه منابع اطلاعاتی از نوع کتاب و مقاله راه اندازی شد.

کاربران برای دسترسی به این سایت می توانند به بخش کتابخانه دیجیتال پورتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آدرس ccoip.ir مراجعه نموده و یا با درج آدرس library.ccoip.ir به صورت مستقیم وارد این وب سایت شوند.

معرفی کتابخانه دیجیتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

کتابخانه ها در حال رسیدن به شرایطی هستند که باید اطلاعات مورد نیاز کاربران خود را در همان لحظه ای که به آن نیاز دارند، فراهم نمایند.

کتابخانه دیجیتال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در همین راستا راه اندازی شده و در آ،ن مجموعه های اطلاعاتی از نوع کتاب و مقاله به صورت دیجیتال در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تسهیل دسترسی به این منابع، مهمترین هدف این کتابخانه است. این مهم از طریق در اختیار گذاردن مستقیم منابع و یا معرفی منبع در کتابخانه های دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

رویکرد این کتابخانه مناسبتی می باشد، لذا در این کتابخانه امکان دسترسی به منابع و ماخذ و اطلاعات مناسبت ها برای مخاطبان فراهم شده است.

از این رهگذر و در راستای ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، در این کتابخانه مناسبت های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

این کتابخانه در مرحله اول، اطلاعات کتابشناسی مناسبت ها و همچنین موجودی کتابها در سایر کتابخانه ها را بر روی پایگاه خود قرار خواهد داد و در مرحله بعد تلاش می شود امکان دسترسی به نسخه الکترونیکی کتاب ها برای مخاطبان فراهم گردد.

در پایان یادآور می شود، رسالت و اهداف این کتابخانه که در راستای آنها گام خواهد برداشت به شرح زیر می باشد:

1-ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم ایام الله و مناسبت های انقلاب اسلامی از طریق معرفی کتابها و مقالات در این حوزه و تسهیل دسترسی به آنها.

2- گسترش روابط و مبادلات فرهنگی با نویسندگان و ناشرین فعال در حوزه های های انقلابی،ملی،مذهبی و سیاسی

3- تقویت و پشتیبانی علمی از فعالیتهای پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طریق تهیه، توسعه و تسهیل دسترسی به منابع و اطلاعات علمی دیجیتال






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد