صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت عید سعید فطر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در صبح روز عید فطر در نماز عید که در تمامی مصلی‌های نماز در سراسر کشور برگزار خواهد شد، به شکران پایان ضیافت الهی حضور معنوی و پرشور یابند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، […]

کد خبر : 50365 | 7:41 ب.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۴۰۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در صبح روز عید فطر در نماز عید که در تمامی مصلی‌های نماز در سراسر کشور برگزار خواهد شد، به شکران پایان ضیافت الهی حضور معنوی و پرشور یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ»

«اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ، وَأَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ، وَأَهْلَ التَّقْوىٰ وَالْمَغْفِرَهِ»

عید فطر، عید عبودیت و عید بندگی و همبستگی و شکفتن جان‌های جلا گرفته در ضیافت الهی، رمضان المبارک که رویش مجدد خود را به جشن و شادمانی می‌نشینند.

فطر صیام و فطر بندگی و جشنی برای بلوغ معنوی آنان که در زلال جاری رمضان بهره و نصیبی برده‌اند.

عید روزه‌داران شب زنده‌دار بیداردلی که قلب و جان، گوش و زبان و دست و پایشان نیز روزه دار بود، عیدی که زمین و زمان غرق در شادی و سرور و زمینیان که بار عام یافتند تا در این ضیافت پرسرور از زمین به افلاک و از فرش به عرش الهی و از آفاق به انفس وجود خود راه یافته و در دل تاریکی ظلمت‌های مادی و دنیوی و از پس حجاب‌ها، زیبایی‌های بندگی معبود را درک کنند، و اینک به پاس این مجاهدت و به شکرانه خودسازی و تزکیه و این بندگی زیبا، جشنی با شکوه در پایان این ضیافت الهی برپا می‌کنند.

اینک نسیم نویدبخش برکات الهی در عید سعید فطر که ضیافتگاه وصال و پایان ضیافت الهی رمضان است، وزیدن گرفته و درب‌های رحمت و مغفرت و رضوان واسعۀ الهی بیش از هر زمان دیگری بر روی بندگان و پرهیزکاران و روزه‌داران او گشوده شده و شوق وصال به سرچشمه زلال لم‌یزلی را قوت بخشیده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و دعا برای تعجیل در فرج صاحب عصر و امام زمان حضرت مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» از ملت مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در نماز عید فطر که در تهران به امامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و در تمامی مصلی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور یابند.//

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد