صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب، بهانه جویی را از دشمن گرفت

رییس قرارگاه عمار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و درایت هوشمندانه در مذاکرات هسته ای، امکان هرگونه بهانه جویی را از سوی آمریکا و کشورهای 1+5 گرفته است. حجت الاسلام والمسلمین ˈمهدی طائبˈ سه شنبه شب در آیین عزاداری هیات رزمندگان اسلام در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان اظهار کرد: جمهوری اسلامی […]

کد خبر : 5048 | 10:26 ق.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۲

تائب11

رییس قرارگاه عمار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و درایت هوشمندانه در مذاکرات هسته ای، امکان هرگونه بهانه جویی را از سوی آمریکا و کشورهای 1+5 گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمهدی طائبˈ سه شنبه شب در آیین عزاداری هیات رزمندگان اسلام در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برنامه ای برای غنی سازی اورانیوم 20 درصد نداشت و این غربی ها بودند که مواد آن را به ایران ندادند و ما نیز به ناچار برای تامین نیازهای خود مجبور به غنی سازی شدیم.
وی حضور غربی ها در مذاکرات هسته ای را صادقانه ندانست و افزود: غربی ها داستان مذاکره را مطرح کردند تا از آن چماقی بسازند و به افکارعمومی دنیا اعلام کنند که صداقت دارند، اما جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی آید.
رییس قرارگاه عمار همچنین با محکوم کردن اقدام تروریستی بیروت گفت: انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران حاکی از پیروزی مذاکرات ایران با گروه 1+5 است که اسرائیلی ها را به خشم آورده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد