صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اعتقاد مثال زدنی آیت الله بهشتی به ولایت فقیه

33 سال پیش آیت الله بهشتی درپاسخ به اظهارات روزعاشورای بنی صدر: ما معتقدان سرسخت ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان هستیم و ایشان فرموده‌اند در این زمینه ها مطلقا سخنی نگوئید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت. آیت الله بهشتی امروز طی سخنانی در مسجد امام خمینی و […]

کد خبر : 5054 | 10:40 ق.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۲

بهشتی12
33 سال پیش آیت الله بهشتی درپاسخ به اظهارات روزعاشورای بنی صدر: ما معتقدان سرسخت ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان هستیم و ایشان فرموده‌اند در این زمینه ها مطلقا سخنی نگوئید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت.

آیت الله بهشتی امروز طی سخنانی در مسجد امام خمینی و درپاسخ به اظهارات روزعاشورای بنی صدر گفت : ما معتقدان سرسخت ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان امام خمینی هستیم و ایشان فرموده اند در این زمینه ها مطلقا سخنی نگوئید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت .

وی با اشاره به خواسته موکد نیروهای انقلاب که در جبهه ها مشغول نبرد با دشمن بعثی هستند مبنی بر ضرورت حفظ وحدت گفت : به همین جهت تا آنجا که ضرورت ایجاب نکند و امام امت نخواهد شعار من و یاران همفکرمان فقط یک شعار است سکوت ، سکوت الهام بخش وحدت.

آیت الله بهشتی در ادامه با اشاره به یکی از مطالب مطرح در سخنان بنی صدر مبنی بر حمله به دفتر روزنامه میزان گفت : روز تاسوعا به دفتر این روزنامه حمله شد که بلافاصله و با پیگیری های صورت گرفته از سوی قوه قضائیه یکی از متهمان دستگیر شد .

روزنامه جمهوری اسلامی ، 1 آذر 1359 ، صفحه 7






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد