صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه متبرک به پرچم حرم حضرت معصومه شد

حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه در آستانه دهه کرامت با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) متبرک به پرچم آن حرم شد. در آستانه دهه کرامت خادمین حرم حضرت معصومه(س) به حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه آمدند و زائران و دلدادگان اهل بیت را به فیض زیارت آن بانوی کریمه نائل کردند. حجت الاسلام هادی فر، […]

کد خبر : 50592 | 9:11 ب.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۲

حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه در آستانه دهه کرامت با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) متبرک به پرچم آن حرم شد.

در آستانه دهه کرامت خادمین حرم حضرت معصومه(س) به حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه آمدند و زائران و دلدادگان اهل بیت را به فیض زیارت آن بانوی کریمه نائل کردند.

حجت الاسلام هادی فر، از واعظینی که همراه خادمین حرم حضرت معصومه در حرم مطهر شهدای آستانه حضور یافت با استناد به فرمایش اهل بیت(ع) که هرکس بامعرفت قبر این بانوی کریمه را زیارت کند بهشت خدا نصیبش می شود گفت: خیلی از شما دوست داشتید در این ایام به زیارت آن بانوی کریمه در قم بروید و خواهر امام رضا(ع) را زیارت کنید اما به خاطر مشکلات مریض داری، بی پولی، گرفتاری و… نتوانستید اما امروز خادمین حرم آن حضرت زحمت کشیدند و آمدند و این فضا امروز تبدیل به فضای حرم حضرت معصومه شد.

وی افزود: هر کجا که پرچم و خیمه اباعبدالله باشد آنجا خانه امام حسین(ع) است و پرچم حرم حضرت معصومه نیز عطر و بوی آن حرم را دارد.

حجت الاسلام هادی فر با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) تنها امامزاده ای است که چهار امام معصوم(ع) یعنی امام صادق، امام کاظم، امام رضا و امام جواد (ع) زیارت ایشان را به ما شیعیان و دوستداران اهل بیت سفارش کرده اند، به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره و اظهار کرد: حرم این بزرگوار نیز به عنوان سومین حرم زیارتی در ایران پس از حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) شناخته می‌شود که قابل احترام زیارت کنندگان است.

گفتنی است، زیارت پرچم حرم آن بانوی کریمه پس از خواندن دعای ندبه و زیارت شهدای آستانه حال و هوای دل شیفتگان آن حضرت را جلا داد و شیرینی این اقدام معنوی را صد چندان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد