صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه نقاشی «دختران باران» در آستارا

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان«دختران باران» با حضور جمعی از هنرمندان محلی و مسئولین در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت. در این نمایشگاه که (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت) در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت،  ۱۰۰ تابلو نقاشی از ۲۸ هنرجوی فرانک کاویانی در معرض […]

کد خبر : 50674 | 12:59 ب.ظ | ۱ خرداد , ۱۴۰۲

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان«دختران باران» با حضور جمعی از هنرمندان محلی و مسئولین در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

در این نمایشگاه که (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت) در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت،  ۱۰۰ تابلو نقاشی از ۲۸ هنرجوی فرانک کاویانی در معرض دید  عموم قرار گرفته است.

تابلوهای نمایشگاه«دختران باران» در تکنیک‌های مختلف و موضوعات آزاد خلق شده و  این نمایشگاه تا ۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر  و ۱۶ تا ۱۹ عصر میزبان همشهریان است.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در آیین افتتاح این نمایشگاه با تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهارکرد: حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه عمر کوتاه حضرت معصومه(س) پربرکت بود، افزود: به برکت حضور مرقد مطهر آن حضرت در قم این شهر به مرکز علمی، فقهی و نشر فرهنگ و صدور اسلام به دنیا شده است.

حجت الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: از سراسر دنیا محصل و طلبه در قم تحصیل می‌کنند و به وسیله این طلاب اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا اشاعه داده می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه نقاشی «دختران باران» به همت گروه هنری کاویانی و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان در بندر آستارا گشایش یافت.

تجلیل از هنرمندان این گروه هنری، دختران محجبه و اهدای جایزه به قید قرعه به حاضرین از دیگر بخش‌های آیین افتتاح نمایشگاه بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد