صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه خرمشهر مصداق پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه خرمشهر مصداق پایداری، ایثار وجاودانگی انقلاب است، گفت:انتقال مفاهیم انقلاب و ایثارگری‌های خرمشهر به نسل جوان منتقل شود. حجت‌الاسلام احسان الله محمدی در دیدار با سرپرست فرمانداری رشت، اظهار کرد: حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در دین مبین اسلام است که به بانوان اجازه […]

کد خبر : 50679 | 11:45 ق.ظ | ۳ خرداد , ۱۴۰۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه خرمشهر مصداق پایداری، ایثار وجاودانگی انقلاب است، گفت:انتقال مفاهیم انقلاب و ایثارگری‌های خرمشهر به نسل جوان منتقل شود.

حجت‌الاسلام احسان الله محمدی در دیدار با سرپرست فرمانداری رشت، اظهار کرد: حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در دین مبین اسلام است که به بانوان اجازه می‌دهد با حفظ جایگاه انسانی خود در فعالیت‌های مختلف اجتماعی نقشی مؤثر و سازنده داشته باشند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حجاب، افزود: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند بی‌حجابی یک حرام سیاسی و حرام شرعی است و آن چه که حرام شرعی است نباید به صورت آشکار در کشور انجام پذیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام به زن عزت و اقتدار بخشیده است، گفت: خداوند نه تنها بانوان را به خانه‌نشینی و عزلت‌گزینی امر نفرموده بلکه از حضور بانوان در اجتماع استقبال کرده است، اما حضور آنان را مشروط به رعایت حد و مرز میان زن و مرد و به عبارتی دیگر همان حجاب در رفتار، گفتار و پوشش می‌داند.

محمدی با اشاره به کتاب «مسئله حجاب» از شهید مطهری، بیان کرد: اسلام می‌خواهد آنچه که تنها مربوط به روابط زن و شوهری است را به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج اختصاص دهد و اجتماع منحصراً مربوط به کار و فعالیت اجتماعی در چهارچوب قوانین انسانی و اسلامی باشد، برخلاف سیستم غربی عصر حاضر که کار و فعالیت را با رذائل اخلاقی به هم می‌آمیزد، اسلام می‌خواهد این دو محیط را کاملاً از هم جدا کند.

وی با اشاره به رخداد سوم خرداد سال ۱۳۶۱، افزود: مردم دلیر خرمشهر از نخستین روز جنگ تحمیلی مقاومت جانانه‌ای در دفاع از این شهر داشتند و پس از آن رزمندگان اسلام در قالب عملیات گسترده و پیچیده بیت‌المقدس، خرمشهر را آزاد کردند تا بر همگان ثابت شود که خرمشهر قطعه‌ای جدا ناپذیر از خاک میهن اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مقاومت خرمشهر به مسئولان و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد که هرگونه تردید و سستی در مقابله با دشمن، پذیرفتنی نیست، گفت: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر تجلی پیروزی قدرت ایمان و ارزش‌های الهی بر قدرت نظامی و نماد مقاومت شجاعانه ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

محمدی با تاکید بر اینکه خرمشهر مصداق پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، اضافه کرد: انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی و ایثارگری‌های خرمشهر باید به نسل جوان منتقل شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد