صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان + تصاویر

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” استان گیلان، 29 آبان با حضور اعضای این ستاد در دفتر معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان برگزار گردید. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، تلاش برای تجدید حیات فتنه را خیانت به آرمان‌های مقدس امام (ره) دانست و […]

کد خبر : 5083 | 1:56 ب.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۲

SONY DSC

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” استان گیلان، 29 آبان با حضور اعضای این ستاد در دفتر معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، تلاش برای تجدید حیات فتنه را خیانت به آرمان‌های مقدس امام (ره) دانست و گفت: فتنه‌جویان دیروز فتنه‌شویان امروز هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با تاکید بر تحلیل و تبیین ابعاد ریشه‌های فتنه سال 88 و روش‌های براندازی نرم توسط دشمن اظهار کرد: تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه 9 دی حائز اهمیت است.

وی بهره‌مندی از مؤلفه قدرت ملی برای مدیریت آینده انقلاب اسلامی را مهم عنوان کرد و افزود: جایگاه و نقش مقام معظم رهبری در خطوط کلی انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 باید تشریح شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری خواستار تحلیل و تبیین جایگاه سرمایه اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی شد و بیان کرد: آگاهی، بصیرت، اتحاد ملی و حضور ملت در عرصه‌های مختلف سرمایه اجتماعی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر تبیین عمق مردمی بودن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: 9 دی رویداد ملی است که تمام اقشار، جریان‌ها و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی با مشارکت تمام رای‌دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به تشریح نقش توده مردم به عنوان پایه انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحراف و سازش با دشمن، تصریح کرد: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز ماندگار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری فتنه سال 88 را یکی از بزنگاه‌های جریان‌های سیاسی کشور دانست و خاطرنشان کرد: نهم دی آزمون بزرگی برای تمام جریان‌های سیاسی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهره حقیقی و میزان همراهی واقعی جریان‌های سیاسی کشور با انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 آشکار شد، اظهار کرد: پیاده نظام دشمن در فتنه سال 88 مشخص شدند و با تحلیل‌های غلط در میدان دشمن عمل کردند.

وی به سکوت بعضی از نخبگان فکری و سیاسی در فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: بسیاری در صراط مستقیم انقلاب اسلامی با تاسی از گفتمان مقام معظم رهبری به مقابله با فتنه‌گران پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری نهم دی را حرکت برخاسته از بصیرت ملت ایران خواند و بیان کرد: مردم ایران نمی‌توانند حرمت‌شکنی عاشورای سال 88 را فراموش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فتنه سال 88 را نقطه آغاز حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن ذکر کرد و گفت: فتنه‌گران با بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز ماندگار 9 دی به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

وی با اشاره به اینکه رانده‌شدگان از مردم دوباره چشم امید به حضور سیاسی دوختند، تصریح کرد: فتنه‌جویان دیروز فتنه شویان امروز هستند و به این موضوع باید دقت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری هرگونه تلاش برای تجدید حیات فتنه را خیانتی آشکار به آرمان‌های مقدس امام (ره)، شهدا و حضور میلیونی ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: مردم ایران خالق بی‌نظیرترین تجدید بیعت با ولایت در روزهای هشتم و نهم دی بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: اگر فتنه‌گران به‌ویژه سران فتنه گمان کنند با گذشت زمان اعمال جنایتکارانه آنها به فراموشی سپرده می‌شود، در رویای بی‌تعبیری هستند.

وی با تاکید براینکه رأفت اسلامی در برابر سران فتنه و محاکمه نکردن آنها موجب فراموش شدن اصل حرکت زننده فتنه‌گران نمی‌شود، اظهار کرد: فرزندان انقلابی امام (ره) اجازه نمی‌دهند پرچم اصیل حاکمیت کشور امام زمان (عج) به دست نااهلان بیفتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری به حرکت مردم گیلان در هشتم دی سال 88 یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: حرکت گیلانی‌ها در هشتم دی سال 88 موجب شد مدال بصیرت را از رهبر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی دریافت کنند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد