صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مردم ایران در 9 دی هیمنه دشمن را درهم شکستند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان بصیرت مردم را مانع حرکت استکبار دانست و گفت: مردم ایران در 9 دی سال 88 هیمنه دشمن را درهم شکستند. عزیز پورعزیزی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش بسیاری برای ساقط کردن نظام کرده است. […]

کد خبر : 5087 | 8:04 ق.ظ | ۳۰ آبان , ۱۳۹۲

SONY DSC

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان بصیرت مردم را مانع حرکت استکبار دانست و گفت: مردم ایران در 9 دی سال 88 هیمنه دشمن را درهم شکستند.

عزیز پورعزیزی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان گیلان اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش بسیاری برای ساقط کردن نظام کرده است.

وی به سناریوی دشمن در فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: بصیرت مردم مانع حرکت و پیشرفت استکبار در کشور شده است.

پورعزیزی با تاکید براینکه مردم ایران در 9 دی سال 88 هیمنه دشمن را درهم شکستند، بیان کرد: بصیرت‌بخشی اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان خواستار شکافته شدن جریان فتنه برای دانشجویان شد و تصریح کرد: بصیرت‌بخشی در دانشگاه‌ها باید از آذر ماه در بخش‌های مختلف انجام شود.

وی از برگزاری همایش‌های دانش‌آموزی «بصیرت و حضور» در مدارس گیلان خبر داد و یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های درون‌سازمانی بصیرت‌بخشی در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

پورعزیزی بر فعال‌سازی بقاع متبرکه به منظور برگزاری برنامه‌های بصیرت‌بخشی با توجه به تقارن 9 دی با دهه سوم ماه صفر تاکید کرد و افزود: مساجد ویژه‌برنامه‌هایی درباره نقش ولایت و رهبری در بحران‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان برگزاری مسابقه شعر و متن ادبی با موضوع بصیرت و بیعت را از جمله برنامه‌های هشتم دی امسال دانست و خاطرنشان کرد: مسابقه کاریکاتور، مسابقه ارسال پیامک و تهیه روزنامه‌های دیواری توسط دانش‌آموزان در مدارس همزمان با هشتم دی ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی جام میثاق با ولایت و جام نهم دی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: جامعه ورزش استان حضور فعال در مراسم استانی روز هشتم دی دارند.

پورعزیزی با بیان اینکه همایش خانوادگی طلایه‌داران بصیرت در صبح جمعه ششم دی ماه جاری در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عکس حماسه حضور مردم گیلان در روزهای هشتم و نهم دی ماه در مجتمع‌های فرهنگی گیلان دایر می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد