صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست كمیته فرهنگی هنری و تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

اولین جلسه كمیته فرهنگی هنری و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر رضوانشهر عصر روز پنجشنبه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشكیل شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، 'بهمن غلامی' به نمایندگی از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر كه مسوولیت كمیته فرهنگی هنری و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان را دارد؛ در این جلسه گفت: برای پاسداشت خون شهدای دوران انقلاب، بر خود وظیفه می دانیم كه هرچه شایسته تر نسبت به شناساندن دستاوردهای انقلاب به مردم تلاش كنیم.

کد خبر : 511 | 12:45 ب.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۱

6

اولین جلسه كمیته فرهنگی هنری و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر رضوانشهر عصر روز پنجشنبه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشكیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘بهمن غلامی’ به نمایندگی از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر كه مسوولیت كمیته فرهنگی هنری و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان را دارد؛ در این جلسه گفت: برای پاسداشت خون شهدای دوران انقلاب، بر خود وظیفه می دانیم كه هرچه شایسته تر نسبت به شناساندن دستاوردهای انقلاب به مردم تلاش كنیم.

وی همچنین به نحوه برگزاری برنامه های دهه فجر اشاره و اظهار كرد: سعی می شود از برنامه های كلیشه ای در این ایام پرهیز كنیم و برنامه هایی اجرا شود كه تاثیر عمیق تری بر افكار عمومی مخصوصا قشر جوان داشته باشد.

در ادامه این نشست؛ اعضا حاضر نقطه نظرات كارشناسی خود را در خصوص نوع برنامه ها و چگونگی برگزاری آنها ارائه كردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان رضوانشهر با دو بخش پره سر و مركزی و بیش از یكصد هزار نفر جمعیت، در 57 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد