صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای 100 برنامه ویژه هفته بسیج در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری بالغ بر 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد. هامون محمدی در جمع بسیجیان با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه […]

کد خبر : 5131 | 8:09 ق.ظ | ۳ آذر , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری بالغ بر 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.

هامون محمدی در جمع بسیجیان با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود، افزود: 56 برنامه محوری و بیش از 50 عنوان برنامه عمومی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان برنامه‌های هفته بسیج را 30 آبان تا ششم آذر جاری ذکر کرد و گفت: 10 برنامه محوری از طرف رده‌های مختلف سپاه در این روز پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری همایش زینبیون، برگزاری یادواره شهدا کارمندی، رژه موتوری و خودرویی، کارگاه تعمیق معنویت با محوریت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، عطر افشانی قبور شهدا و … را از برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج در استان برشمرد.

محمدی برگزاری نشست‌های تخصصی نخبگان استانی، افتتاح سالن‌های ورزشی صالحین و 9 دی، جشنواره اختراعات و ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی افزود: بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی، برگزاری مراسم صبحگاه سراسری بسیج در تمام مدارس، همایش هم‌اندیشی به منظور کمک به کارآمدی اداره‌ها نیز از برنامه‌های محوری در این روز است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم گیلان، تجلیل از کارگران بسیجی نمونه، اعزام روحانیون و طلاب مبلغ به اردوی جهادی و برپایی بیمارستان ثابت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با والدین اعضای حلقه‌ها، برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده با برپایی نمایشگاه، برپایی کارگاه آموزشی روش‌های اولیه پیشگیری از اعتیاد، مهارت زندگی و… بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج استان است.

محمدی اجتماع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان سراسر استان و برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه‌های مهم عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه های آخرین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی»، خاطرنشان کرد: در این روز همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر برگزار می‌شود.

این مسئول، نهضت روشنگری بسیج با موضوع تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر، یادواره شهدای بسیج کارگری، دیدار با علمای دینی استان، مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج و… در این روز برشمرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته 50 هزار فرمانده بسیجی با مقام معظم رهبری گفت: اهمیت دادن و ایجاد نظم و انسجام بین تمام رده‌های مختلف بسیج از اهداف مهم این دیدار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تجمع پرچمداران نوین تمدن اسلامی را حرکتی جهانی خواند و متذکر شد: تقویت روح ایمان و ایجاد روحیه حماسی از مهم‌ترین دستاوردهای این تجمع است.

وی با اشاره به اینکه «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین (ع) است» یادآور شد: فرماندهان بسیجی در این تجمع اقتدار و انسجام خود را در معرض دید جهانیان قرار دادند به گونه‌ای که مجد و عظمت این اجتماع آثار جهانی داشت.

محمدی بر درخشش بسیج در سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در سال‌های دفاع مقدس بسیج مردمی و مخلص نقش ارزنده‌‌ای در دفاع از مهین عزیزمان داشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان جنگ یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن قرار نگرفت و این حاصل فداکاری و از جان گذشتگی نیروهای بسیجی و انقلابی و مردمی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان حضور خوب بسیج در صحنه‌های اقتصادی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب یکی از اقدام‌های ارزنده بسیج دانست.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب، دنباله‌رو ارزش‌های انقلاب است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد