صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پایگاه خبری‌، تحلیلی “گیل‌ فجر” بازگشایی شد

پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل‌فجر   gilfajr.ir   با حضور رئیس ستاد دهه فجر گیلان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بازگشایی شد. پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس ستاد دهه فجر و علی اسماعیل‌پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این […]

کد خبر : 5158 | 2:54 ب.ظ | ۳ آذر , ۱۳۹۲

SONY DSC

پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل‌فجر   gilfajr.ir   با حضور رئیس ستاد دهه فجر گیلان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بازگشایی شد.

پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس ستاد دهه فجر و علی اسماعیل‌پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، فاطمه سادات ثابت مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان و اعضای این کمیته در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بازگشایی شد.

پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل‌فجر ویژه اخبار، گزارش و رویدادهای دهه فجر انقلاب اسلامی این استان است.

تمام دستگاه‌ها، نهاد و ارگان‌های گیلان اخبار، گزارش‌ها و عملکرد خود درباره دهه فجر انقلاب اسلامی استان را برای انعکاس در پایگاه خبری گیل فجر به نشانی الکترونیکی info@gilfajr.ir ارسال می‌کنند.

تعداد ارسال اخبار و مرتبط بودن خبرها با فضای انقلاب اسلامی یکی از ملاک‌های ارزیابی انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر گیلان در جلسه شورای اداری استانداری این استان با حضور استاندار است.

امسال کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان معرفی پنج فرماندار و پنج روابط عمومی برتر را در برنامه دارد که در آستانه سالروز انقلاب اسلامی از آنها تجلیل می‌شود.

همچنین برای نخستین بار جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌تحلیل فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد