صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه ریزی برای دیدار با 42 ایثارگر انقلاب اسلامی گیلان

عضو کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از دیدار کاروان خبری فجر با 42 ایثارگر انقلاب اسلامی به منظور تهیه خبر و گزارش توسط اعضای این کمیته در استان خبر داد. اسماعیل ایوبی در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با قدردانی از این کمیته برای اجرای برنامه‌های حوزه ایثار و […]

کد خبر : 5177 | 7:45 ق.ظ | ۴ آذر , ۱۳۹۲

SONY DSC

عضو کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از دیدار کاروان خبری فجر با 42 ایثارگر انقلاب اسلامی به منظور تهیه خبر و گزارش توسط اعضای این کمیته در استان خبر داد.

اسماعیل ایوبی در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با قدردانی از این کمیته برای اجرای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت اظهار کرد: امسال برای نخستین بار مراسم بیعت با شهدای انقلاب اسلامی توسط اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در گلزار شهدای رشت انجام شده است.

وی به برنامه‌ریزی دیدار کاروان خبری فجر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: در مجموع با پنج خانواده شهید و دو جانبازان دوران پیروزی انقلاب اسلامی در دو مرحله بازدید و مصاحبه کاروان خبری انجام شده است.

ایوبی با بیان اینکه دیدار با 23 جانباز و خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی توسط کاروان خبری دهه فجر گیلان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در مجموع با 42 ایثارگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی در رشت و دیگر شهرستان‌ها دیدار انجام می‌شود.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان دیدار با خانواده شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها را همزمان با دیدار کاروان خبری در این مناطق عنوان کرد.

وی از اهدای تندیس ویژه شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده شهدا خبر داد و بیان کرد: تندیس مذکور از طرف کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانیی دهه فجر گیلان در دیدار با خانواده معظم شهدا اهدا می‌شود.

ایوبی با اشاره به بازتاب مثبت بازدید کاروان خبری فجر گیلان با خانواده شهدا، یادآور شد: حضور خبرنگاران مورد استقبال خانواده معظم شهدا واقع شده است.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در ادامه به توزیع کتاب فجرآفرینان بین خبرنگاران کاروان خبری اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی تا دهه فجر امسال به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد