صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انس بیشتر با کتاب یکی از مهمترین راهکارها برای ارتقای فرهنگ جامعه است

نماینده عالی دولت در گیلان در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان گفت: مطالعه و انس بیشتر با کتاب یکی از مهمترین راهکارها برای ارتقای فرهنگ جامعه و حرکت به سوی پیشرفت است. محمدعلی نجفی عصر دوشنبه در این مراسم بازدید افزود: استقبال گسترده مردم استان از نمایشگاه کتاب نشان دهنده فرهنگ والا و غنی […]

کد خبر : 5190 | 10:32 ق.ظ | ۵ آذر , ۱۳۹۲

80921989-5252402

نماینده عالی دولت در گیلان در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان گفت: مطالعه و انس بیشتر با کتاب یکی از مهمترین راهکارها برای ارتقای فرهنگ جامعه و حرکت به سوی پیشرفت است.

محمدعلی نجفی عصر دوشنبه در این مراسم بازدید افزود: استقبال گسترده مردم استان از نمایشگاه کتاب نشان دهنده فرهنگ والا و غنی گیلانیان است و به همین دلیل است که گیلانیان در عرصه های مختلف نخبگان طراز اول هستند.
وی کتاب را یکی از اصلی ترین منابع علم و دانش کشور و رکن پیشرفت هر جامعه خواند و ادامه داد: در تحول های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیاز به گسترش فرهنگ مطالعه کتاب های سودمند داریم.
وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی افراد با عناوین جدید کتاب چاپ شده است، گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه برطرف خواهد شد.
نهمین نمایشگاه کتاب ایران با حضور 400 ناشر از 31 استان کشور از 28 آبان ماه به مدت یک هفته برای علاقه مندان دایر بود.
امسال ناشران برجسته کشوری در 200 غرفه کتاب ها را با تخفیف 40 درصد به علاقه مندان ارائه دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد